MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Lees al een tijdje mee zonder account in humor en geouwehoer.

Seems legit.

huh? ey somaar kom je raar praten

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 12:45 ----------

haha één leipe gay

ps. strong bulk op dat meisje
Duh als je al tijdje mee leest moet je tog wel weten dat ik een superhacker/ultimate moderator ben. Ik heb je gelijk ge backspace en jou ip is de zelfde als die van rijstwafel dus hou maar op met die ongijn we weten het nu zeker.

Duh als je al tijdje mee leest moet je tog wel weten dat ik een superhacker/ultimate moderator ben. Ik heb je gelijk ge backspace en jou ip is de zelfde als die van rijstwafel dus hou maar op met die ongijn we weten het nu zeker.
th_Lookingup.gif

hahahaa wtf zeg jy ,,dus niet man , wedden voor 10.000 euro..dat ik em niet ben.somaar hahah. je hebt niks gecheckd man je liegt dodelijk hahah met je bledders. Je gaat lekker betalen

jy bent echt een n*rd, ikweet niet eens wie jij bent
ik mag toch gwn hier wat zeggen pff..

laterss

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha dat is geneens een mocro naam

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 13:32 ----------

ahaahhahahahaaaa

wat wil ie laten zien? zn peervormige buik met vet ofzo

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 13:35 ----------

haha gekke snorreman
,maar je kan zeggen wat je wil....hij regelt ze wel

Is Rijst gebanned? Dit forum had legendarisch kunnen zijn als niet iedereen die goede posts neerzet gebanned wordt. ondertussen zitten alleen de nerds hier nog :D:D

laat maar

hahah die meisjes denken echt dat ze lekker zijn enzo, komt doordat al die losers hun steeds complimenten zeggen enzo. Levenloze chicks, komen ze steeds met FB updates en blablabla. Of vroeger op hyves dachten ze dat ze kapot lekker waren omdat ze 800 reacties en respects hadden.
Laatst stuurde ik voor de grap zo een bericht zo van "ej je hebt wel express die profielfoto van je meloenen, zodat iedereen check a je hebt aandachts tekort"

wordt ze helemaal boos [afbeelding niet meer beschikbaar]

In real life zijn ze onzeker en poep...meestal zijn het ook vmbo'ers he

latersssss

Laatst bewerkt door een moderator:
sTiiWaZz;6493357 [Afbeelding niet meer beschikbaar zei:

karma pl0x
oke kenkervaag maar ik denk dat meisje links op de foto ken, volgens mij heet ze charmaine maar weet igg dat haar zus kerensa heet :roflol: woonde beide vroeger in een straat bij mij in Zoetermeer hoe bizar dat je der zo op deze site terugziet :roflol: True story btw

wat voor tuigstraat woon je dan in. Wat een namen zeg dan weet je al genoeg

Terug
Naar boven