Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Praat potverdomme Nederlands.
OT: ****ing lelijke tattoo's.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boeiend Rijst, als wij het allemaal weet EricR het ook wel.
Vertel nog eens over die vriendin die een topmodel als moeder heeft en een dyson stofzuiger als vader(if you know what I mean
)
Kheb hier geen woorden voor wat lelijk...
dit is een kruising tussen karbonkel en ierse zeehond denk ik...oke kenkervaag maar ik denk dat meisje links op de foto ken, volgens mij heet ze charmaine maar weet igg dat haar zus kerensa heetwoonde beide vroeger in een straat bij mij in Zoetermeer hoe bizar dat je der zo op deze site terugziet
True story btw

Kheb hier geen woorden voor wat lelijk...dit is een kruising tussen karbonkel en ierse zeehond denk ik...
lees eens goed maatDus je woont helemaal niet in DH
---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 10:18 ----------
Mijn maag gaat er ook van draaien.
Sowieso altijd ****ing lomp van die wijven die foto's maken van zichzelf, keer op keer weer, draai dan je telefoon nog, dan lijkt het tenminste nog alsof iemand anders em hebt gemaakt.
WOONDE VROEGER 

Klopt maar zoals er al in me profiel staat woonk nu in Den HaagZij woonden beiden vroeger in de straat bij jou, dus er staat niks over dat je er nu niet meer woont.
Maar maakt niet uit verder![]()
mischien wat onhandig neergezet maarja als je me niet gelooft kan je wel keertje langskomen hoor goos 
Klopt maar zoals er al in me profiel staat woonk nu in Den Haagmischien wat onhandig neergezet maarja als je me niet gelooft kan je wel keertje langskomen hoor goos
![]()

Is Rijst gebanned? Dit forum had legendarisch kunnen zijn als niet iedereen die goede posts neerzet gebanned wordt. ondertussen zitten alleen de nerds hier nog![]()