MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Ohnee wacht dit ben ik zelf met carnaval vorig jaar
ja ik ging als superdude :D
imagine nog witte broek eronder

Laatst bewerkt:
Done

Laatst bewerkt:
Dan moeten chicks toch wel te fixen zijn?
ik heb vorig jaar maar 1 dag carnaval gevierd en toen was ik ram van de wereld, de rest was ik op vakantie.

Dit jaar deel 2, moet ff nieuwe witte broek fixen. Die van vorig jaar past nooit meer. Hemdje heb ik nog wel, ketting was na dag 1 al gesneuveld dus nog ff naar de bijouterie (of hoe de **** dat ook heet). zonnebril leeft als het goed is nog :)

En goede anti transpirant spray ivm hemdje + weekje zonnebank

DIS GUN B GUD

ik heb vorig jaar maar 1 dag carnaval gevierd en toen was ik ram van de wereld, de rest was ik op vakantie.

Dit jaar deel 2, moet ff nieuwe witte broek fixen. Die van vorig jaar past nooit meer. Hemdje heb ik nog wel, ketting was na dag 1 al gesneuveld dus nog ff naar de bijouterie (of hoe de **** dat ook heet). zonnebril leeft als het goed is nog :)

DIS GUN B GUD

http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4

DIS GUN B GUD
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

142rnt0.jpg

Ohnee wacht dit ben ik zelf met carnaval vorig jaar
ja ik ging als superdude :D
imagine nog witte broek eronder

Would hit..:o
srsly
no homo though

Hoe zit het met dat gevecht in steenberg?

Loool... ik ga dit jaar helaas maar 1 dag carnaval vieren :) Wel 1 van de mooiste optochten van Nederland :)

hij zegt niks meer... zeker te druk zijn kontje (cq 'mondje') te verkopen achter station steenbergen

haha ik ga de weddenschap ook nog gewoon winnen, kkvet

less superdude talk, more superdude pics!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Echte gangsters dit, team elshof noemen ze zichzelf (Duiven)

2m7tfm8.png

Hier is zijn twitter, ik mag hem niet vandaar;) Volg hem en maak hem belachelijk als je wilt xD
https://twitter.com/#!/Dominatorzz

Terug
Naar boven