Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Bovenste plaatje is wel ideaal om in te zoomen op die meid en dan iedereen die uitdrukking te geven :roflol:

vriendje van hem op fb :

20fqm8n.jpg

2q2nybr.jpg

Echt wat is het met die petjes die die gasten te strak zetten en bovenop hun kop zetten, is echt geen porem :x

omg -__- in een zumba studio of zoiets dan nog wel

Ik zou die Tom Straten op staat niet tegen willen komen zeg.

Haha ja hij stuurt dit dus naar z'n potentiële chicks, viavia kom ik eraan dus

Hoezo zijn dat superdudes dan? Buffer dan een groot deel van Dbb :roflol:

ik vind het sowieso gay als je zo'n fotos op facebook zet imo, ook al ben je redelijk gespierd

ik vind het sowieso gay als je zo'n fotos op facebook zet imo, ook al ben je redelijk gespierd

Tshh hoezo ben je dan gay ? als je eens wist hoe makkelijk je dame's op die manier kan regelen :o

Mij kan het eigenlijk geene eene moer schelen wat andere mannen van me denke, zolang ik het mooi vind en de vrouwtjes het mooi vinde ben ik blij.

of kleed / gedraag jij je naar de maatstaven van een andere man om zo bij mannen in de smaak te vallen :o

nee, maar een foto van jezelf maken in de gym wanneer je totaal niet buff bent (zoals de mensen hierboven) vind ik gay ja. En nee, ik kleed en gedraag me niet naar de maatstaven van anderen anders zou ik ook van die homofiele foto's uploaden.

Als je echt buff bent bijv. een bodybuilder ofzo dan is het nog wel te begrijpen, majah als jij zo je breezahsletjes wil scoren, be my guest

nee, maar een foto van jezelf maken in de gym wanneer je totaal niet buff bent (zoals de mensen hierboven) vind ik gay ja. En nee, ik kleed en gedraag me niet naar de maatstaven van anderen anders zou ik ook van die homofiele foto's uploaden.

Als je echt buff bent bijv. een bodybuilder ofzo dan is het nog wel te begrijpen, majah als jij zo je breezahsletjes wil scoren, be my guest

alle br33zahsletjes trappen er bij mij niet in :sad: :(

misschien je hoofd weg shoppen ;)

Haha grapje Tymen :D

Terug
Naar boven