Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Zak over de kop en gaan met die banaan haha

had misschien beter de facebook links er gezet,
je moet eigenlijk ook de reacties zien.
Zoals bv bij de laatste: wajo beest je hebt wel een 10 pack en je schouders zijn echt ziek!
En bij de eerste foto zei de uiterst linkse kerel dat de rest in de weg stond en zijn licht afpakten ^^

Mwa, vind het op zich wel nette fysieken voor zover ik kan zien. En op die leeftijd duiken de meisjes bovenop je als ze dit zien.
En ach, wij zijn niets beter. Als een chick bikinifoto's op haar facebook heeft checken we die ook. ;)

ik heb een superdude clan gevonden volgens mij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[/URL]

Hahahaha epic:roflol:

3463s52.jpg

Sommige mensen weten echt de definitie van een 'superdude' niet.

heb zwaar vermoeden dat die f**gots al aan de AAS zitten ( zal je verbazen hoeveel jonge mensen eraan zitten, vorige zomer zat een ventje van 17 van AAS te snoepen vlak voor de zomer... )

iemand die in hetzelfde dorp woont als mij zit nu ook aan de winnie, de schriele ecto. zal me benieuwen hoe hij eruit ziet na de kuur.

Weinig.superdudes langsgekomen hier laatste tijd

heb zwaar vermoeden dat die f**gots al aan de AAS zitten ( zal je verbazen hoeveel jonge mensen eraan zitten, vorige zomer zat een ventje van 17 van AAS te snoepen vlak voor de zomer... )

ja idd, ik liep gister de gym uit en daar stond zo'n groepje gasten die serieus net een maand sporten en ik hoorde ze al praten over 'anabolen'..

Ze zijn 15/16 jaar ffs

Yes, im mad

Dan jij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap echt niet dat mensen zoiets als profielfoto op fb gebruiken

kansloos imo, is maar goed dat ik niet zo'n vrienden op fb heb anders had ik wat reacties geplaatst hehe.

eeectoooo

Lijkt een beetje op de profilepic van arnoldsi maar dan droger :x

Terug
Naar boven