AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Gay mensen hebben gevoel voor mode.

Kunnen niet allemaal met een joggingbroek en hemdje (marcelleke ???) over straat lopen

problem belgen. :P

22533658.jpg

Wat is dat trouwens met dat "wablief?!?"

Zo vaak dat er Belgen zijn bij mij op werk en ze vragen de weg naar de WC en ik geef ze de instructies.. komen ze met "wablief"

En dan die vieze zachte G.. om van te walgen

not mad tho. arnodsi beste vriend

Wat is dat trouwens met dat "wablief?!?"

Zo vaak dat er Belgen zijn bij mij op werk en ze vragen de weg naar de WC en ik geef ze de instructies.. komen ze met "wablief"

En dan die vieze zachte G.. om van te walgen

not mad tho. arnodsi beste vriend

Wablief is ander woord voor excuseer, pardon, ...?
Ik vind jullie taaltje ook raar, so be it. Was je in België geboren sprak je ook met zachte G dus wen er maar aan :p

Toch niets mis mee? :dunno:

Is beter dan 'watte?'

We zulle maar niet beginnen over het taalgebruik in Nederland :roflol:
Snap daar nooit iets als ik iets moet bestellen

een bakje pattat :roflol::roflol: Die snap ik echt niet man

Blijft onze (NL) taal he. Jullie moeten aanpassen. ;)

Haha wtf, een bakje patat.. wat snap je daar niet aan dan? :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blijft onze (NL) taal he. Jullie moeten aanpassen. ;)

Haha wtf, een bakje patat.. wat snap je daar niet aan dan? :P

nederlands is in Vlaanderen en Nederland ongeveer gelijktijdig ontstaan, maar de eerste grammatici, schrijvers, en woordenboeken kwamen mooi van hier hoor :trollface:

ohhw god, alweer een eindeloze discussie

nederlands is in Vlaanderen en Nederland ongeveer gelijktijdig ontstaan, maar de eerste grammatici, schrijvers, en woordenboeken kwamen mooi van hier hoor :trollface:

Nederlands is eerder in Nederland ontstaan en wij (België) hadden niveau nihil op vlak van literatuur vanaf de val van Antwerpen tot Belgische revolutie. Nederlanders brachten de bijbel uit vertaald in de taal die gebruikt werd in rijke noordelijke steden te nederland en die taal werd de eenheidstaal. Wij Belgen leerden de taal later uit boek zeg maar. Daardoor word ons vaak verweten dat wij de taal niet aanvoelen omdat wij de taal uit een boek leerden.

Dit zou het zo wat moeten zijn, als ik mijn literatuur geschiedenis nog juist onthouden heb :p

ohhw god, alweer een eindeloze discussie

Altijd leuk toch :p

• Like
Waarderingen: Guts
Toch niets mis mee? :dunno:

Is beter dan 'watte?'

We zulle maar niet beginnen over het taalgebruik in Nederland :roflol:
Snap daar nooit iets als ik iets moet bestellen

een bakje pattat :roflol::roflol: Die snap ik echt niet man

:roflol:
Hoe durf je iets over onze taalgebruik te zeggen als jullie nken in poepen veranderen?

eerlijk is eerlijk, dat slaat idd nergens op

Alléééeeeee ik wil met u POEEEPPEEEE :roflol:

maar wat is er zo vreemd aan een bakje patat en hoe is het in het belgisch dan? Ik hoorde trouwens laatst dat een glijbaan bij jullie een 'schuifaf' heet. Das toch niet echt zo?... toch?

Zakje - bakje friet.
Glijbaan is idd schuif af ;)

:roflol: dat poepen zeggen alleen de west-vlamingen. Dat is een andere taal :roflol:

Terug
Naar boven