AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

eerlijk is eerlijk, dat slaat idd nergens op

Alléééeeeee ik wil met u POEEEPPEEEE :roflol:

maar wat is er zo vreemd aan een bakje patat en hoe is het in het belgisch dan? Ik hoorde trouwens laatst dat een glijbaan bij jullie een 'schuifaf' heet. Das toch niet echt zo?... toch?
Een glijbaan noemt inderdaad bij ons een schuifaf. En een 'bakje patat' komt uit België, Frankrijk heeft het overgenomen en zo noemt het dan internationaal french fries. Wij noemen het gewoon frieten. :)
Probleem met BE is dat wij enorm veel dialecten hebben. Ik kom uit Antwerpen en ik begrijp niks van wat WestVlaamse of mensen van de Limburg tegen me zeggen :p
:roflol: dat poepen zeggen alleen de west-vlamingen. Dat is een andere taal :roflol:

Vosse, batse, vingerke stink,.. :p

Een glijbaan noemt inderdaad bij ons een schuifaf. En een 'bakje patat' komt uit België, Frankrijk heeft het overgenomen en zo noemt het dan internationaal french fries. Wij noemen het gewoon frieten. :)
Probleem met BE is dat wij enorm veel dialecten hebben. Ik kom uit Antwerpen en ik begrijp niks van wat WestVlaamse of mensen van de Limburg tegen me zeggen :p

Vosse, batse, vingerke stink,.. :p

Als ik tegen een 8/10 op straat in belgie zeg dat ik wil nken met d'r .. dan snapt ze het echt wel hoor :)

f**got+meter_3180ef_3712539.jpg

denk dat het over een maandje als iedereen terug is met vakantie het weer lachen wordt op facebook en hyves.

Yup!

NSFW:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die wenkbrauw piercing doet 't 'm!

dank je voeg me toe op superdudes kunnen we ook naakt foto's delen in men eikel heb ik ook een piercing voor je chipsmokeyboy69 :gay:

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 09:41 ----------

Zijn er nog mensen die hyves gebruiken dan ???

daar noem k ook herkuul vriendjes worden? want ik heb er geen in real life :(

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 09:42 ----------

je zegt gewoon ik ga in je bek zeiken ;)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 09:46 ----------

hoe kan een bakje nou een zakje zijn ???

Zakje
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/Zak_ras_patat.jpg

Bakje
[Link niet meer beschikbaar]

ne zak frut mee majenijs

of

bakje patat met kaas saus

heej zak nen bak frut en vlug godver-miljaarde-nonde-vlamste-ju

[afbeelding niet meer beschikbaar]

^pfoe wat zijn er toch triestige mensen in deze wereld, ik hou mijn hart vast moest één van deze onfiguren het ooit tot magistraat schoppen ofzo, gelukkig zijn ze er vaak te achterlijk voor.

Terug
Naar boven