peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Enlighten me, wat heeft ''master trole 2013 demigod'' nou weer uit z'n mauw getoverd?
-
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enlighten me, wat heeft ''master trole 2013 demigod'' nou weer uit z'n mauw getoverd?
Haha menneke, was je op je teentjes getrapt? Ach ja, dat zou ik ook zijn als ik minder buff en bishes douwde dan een midget met één been. Maar hey, kop op Demigod, verschil moet er zijn hé. Gelukkig heb je je homo-support group nog.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Haha menneke, was je op je teentjes getrapt? Ach ja, dat zou ik ook zijn als ik minder buff en bishes douwde dan een midget met één been. Maar hey, kop op Demigod, verschil moet er zijn hé. Gelukkig heb je je homo-support group nog.
Haha menneke, was je op je teentjes getrapt? Ach ja, dat zou ik ook zijn als ik minder buff en bishes douwde dan een midget met één been. Maar hey, kop op Demigod, verschil moet er zijn hé. Gelukkig heb je je homo-support group nog.
Ik snap niet zo goed waarom jij(en enkele anderen) onnodig haten op een groepsfoto van een ander board.
Reageer je hier zo ontzet omdat je uitgebeld was voor roiden, je mbo diploma, je guccipetje op je FB profielfoto en je been op de FB pagina van DYEH?
Ik snap niet zo goed waarom jij(en enkele anderen) onnodig haten
Ik snap niet zo goed waarom jij(en enkele anderen) onnodig haten op een groepsfoto van een ander board.
Reageer je hier zo ontzet omdat je uitgebeld was voor roiden, je mbo diploma, je guccipetje op je FB profielfoto en je been op de FB pagina van DYEH?
Boeit geen reet dat die foto van een ander forum komt. Hier worden ook foto's van meets geplaatst waarover gelachen wordt. Het forum is dus niet relevant, de fysiek op de foto echter wel.

Don't let the door hit you on the way out.hahah sterke pic, ik vind het allemaal mooi jongens