Demigod
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op misc zitten en niet van trollen gehoord hebben.maak je geen zorgen
jij nog veel succes met het onderstaande, iig zal je niet op je knietje hoeven te gaan zitten, je bent namelijk standaard op IPH.
![]()
maak je geen zorgen
jij nog veel succes met het onderstaande, iig zal je niet op je knietje hoeven te gaan zitten, je bent namelijk standaard op IPH.
![]()
maak je geen zorgen
![]()
Ja ik, problem?
Zou ik ff je prothese in je angus proppen phaggot.
![]()
Ik snap niet zo goed waarom jij(en enkele anderen) onnodig haten op een groepsfoto van een ander board.
Reageer je hier zo ontzet omdat je uitgebeld was voor roiden, je mbo diploma, je guccipetje op je FB profielfoto en je been op de FB pagina van DYEH?
maak je geen zorgen
![]()
Homo foto geplaatst, homo's worden boos, proberen leuk te doen, backfire.Iemand cliffs? Komen er nou allemaal van die misc mannetjes hier?
+ de moeder gedoet wordtCliffs: derde been ppen moeder derde been miscfags piemol
Iemand cliffs? Komen er nou allemaal van die misc mannetjes hier?
Vraag me af wie het was. Hoe zag het eruit?-wordt foto geplaatst van een miscmeet waar paar pootjes een pose doen
-foto wordt belachelijk gemaakt
-poseerders komen hier beetje gaar doen
-demigod post foto van familie van peanut
-blabla
-wordt foto geplaatst van een miscmeet waar paar pootjes een pose doen
-foto wordt belachelijk gemaakt
-poseerders komen hier beetje gaar doen
-demigod post foto van familie van peanut
-blabla