Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ow men shit just got real? Ga je nu serieus op mijn fysiek haten? Ik kan je afkraken en afzeiken en je laten huilen in een hoekje maar ik laat je gewoon haten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
pls go
just sit back and enjoy the showDoe niet eens de moeite om ze serieus te nemen manjust sit back and enjoy the show

Nederlandse leden van het Amerikaanse "Misc". Een subforum van bodyduilding.com
Ik vind het wel schattig. Net als: ritselen (rustling) en gaarne antwoorden (pls respond)Je gaat me toch niet menen dat deze eerste klas phaggotclub de engels/amerikaanse phrase " to call someone out " 1 op 1 vertaald hebben naar iemand " uitbellen " of " uitgebeld " worden ?!![]()
![]()
Ritselen is ook letterlijk vertaald van rustlenJe gaat me toch niet menen dat deze eerste klas phaggotclub de engels/amerikaanse phrase " to call someone out " 1 op 1 vertaald hebben naar iemand " uitbellen " of " uitgebeld " worden ?!![]()
![]()

Ow men shit just got real? Ga je nu serieus op mijn fysiek haten? Ik kan je afkraken en afzeiken en je laten huilen in een hoekje maar ik laat je gewoon haten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
pls go
Je gaat me toch niet menen dat deze eerste klas phaggotclub de engels/amerikaanse phrase " to call someone out " 1 op 1 vertaald hebben naar iemand " uitbellen " of " uitgebeld " worden ?!![]()
![]()

Jij hebt m'n jim serieus geritseld.
gaarne veilig blijven