MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Als jij een nlmiscer was had ik je helemaal uitgebeld.

Wait wut?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: :roflol:

---------- Post added at 09:23 ---------- Previous post was at 09:21 ----------

350uw6w.jpg

:roflol:

is weer mooi hier :roflol:

goed fysiek voor 7 jaar liften man, mirin hard.

mj-laughing.gif

Ow men shit just got real? Ga je nu serieus op mijn fysiek haten? Ik kan je afkraken en afzeiken en je laten huilen in een hoekje maar ik laat je gewoon haten

11mf6ok.jpg

pls go

Ow men shit just got real? Ga je nu serieus op mijn fysiek haten? Ik kan je afkraken en afzeiken en je laten huilen in een hoekje maar ik laat je gewoon haten

11mf6ok.jpg

pls go

Doe niet eens de moeite om ze serieus te nemen man :roflol: just sit back and enjoy the show

Mooi dan, die Amerikanen zullen ons wel hard uitlachen als deze knulletjes Nederland vertegenwoordigen :o

Je gaat me toch niet menen dat deze eerste klas phaggotclub de engels/amerikaanse phrase " to call someone out " 1 op 1 vertaald hebben naar iemand " uitbellen " of " uitgebeld " worden ?! :roflol: :roflol:

Dat misctaaltje vertalen naar Nederlands is echt wel zo sneu, gadverdamme.

Heel suf. Naja, nog een paar dagen, dan zijn ze weer weg.

Je gaat me toch niet menen dat deze eerste klas phaggotclub de engels/amerikaanse phrase " to call someone out " 1 op 1 vertaald hebben naar iemand " uitbellen " of " uitgebeld " worden ?! :roflol: :roflol:
Ik vind het wel schattig. Net als: ritselen (rustling) en gaarne antwoorden (pls respond)

Ritselen is ook letterlijk vertaald van rustlen :roflol:
Vind dat nog wel grappig eigenlijk.

11mf6ok.jpg

pls go

Jij bent veel lekkerder yogi (nohomo)

:roflol:

only on dbb :roflol:

Waarom bel je hem uit?

gvd :roflol: :roflol:

Terug
Naar boven