MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Nick, probeer je nou wijs te doen met die training?

---------- Post added at 13:18 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

spreek je wel vaker 1 op 1 af met jongens via het internet?

Met die lippen? Hij pakt niet anders.

Nl misc, niet eens een keer.

Laatst bewerkt:
nee hij probeert een joke uit te halen over mijn gewichten, maar vergeet te melden dat ik nog maar een maand of 2 serieus aan het deadliften ben, dus dan ziet het er allemaal heel grappig uit

wat er verder grappig is aan die training weet ik niet, de deadlift zou ik nog kunnen begrijpen.

lol ik had jou srs sterker verwacht, dacht even dat de geposte training een grap was :(

Zit ook nog lang niet aan m'n max qua deadlift, alleen 'k bouw gewoon wekelijks op met 5kg, meer niet.

Veel geritselde jimmies itt door Nick031823

Wat een zielig mannetje zeg die Nick 023, zegt dat het hem allemaal niet uitmaakt, gaat echter gelijk overal meteen in de verdediging en andere mensen persoonlijk aanvallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Have+some+cream+_33b32b25e3e579547829796a9fbfaec2.jpg

Zoveel kont pijn in deze draad.

zijn jimmies zijn heel erg geritseld
Waardoor zou ik geritseld moeten zijn? Heb nog geen één ding gezien die mijn jimmies ritselen.

Het is mooi om te zien hoeveel mensen zich er mee bemoeien terwijl het hun ten eerste niet eens aangaat. Dan proberen ze mij te ritselen met hun poverty lifts/ stats/ etc. en dat backfired dan en dan komt er weer iemand anders bij.

Ik vermaak me hier wel

q6wlR0r.gif

Laatst bewerkt:
uzrPitU.jpg
11mf6ok.jpg

Op de kast te jagen maar toch ff reageren? Yeah right ;)

Wel mooi dat je meer dan twee keer zolang traint als ik en er dan zo bij loopt, dan heb ik het niet over dat rare ding om je nek (wtf is dat), maar om je fysiek phaggot.

Hoi ik ben YOGI en ik train 7 jaar
11mf6ok.jpg

35ku9eg.gif

shhh geen tranen, alleen dromen nu.
567JLeQ.jpg

NRexNbH.jpg

fW7GVg8.png

Cswoa1I.png

Cswoa1I.png

Cswoa1I.png

Cswoa1I.png

Cswoa1I.png

Beter shop je je gezicht weg phaggot.

Nicolas%20Cage%20laughing%20like%20a%20mad%20man.gif

Ik begrijp niet eens wat je punt is? Dit topic gaat over superdudes (je weet wel van die kneusjes met getuite lippen op selfshots en mooiboy foto's op twitter/ fb) zoals jij. Daarom lachte we je uit. Nu ga je opeens iedereen proberen te dissen met je gifjes en onzin maar dat is compleet irrelevant. Ook de gewichten die andere tillen hebben daar HELEMAAL niks mee te maken EN als je iets snapte krachtsport/ bb dan zou je ook begrijpen dat er veel meer bij komt kijken dan alleen de gewichten die iemand tilt.

Dat je mijn progressie/ fysiek probeert uit te lachen is echt een grap want je komt niet eens in de buurt EN ook al zou dit wel zo zijn dan blijf je nog een kinderachtig k*t ventje.

Eigenlijk zonde van mijn tijd dat ik normaal reageer want je hebt toch een plaat voor je kop

:sukkeltje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jooo Arnodsi! Hoe gaan de gains? btw je zusje heeft een nieuw nummer, kun je die ff sturen in PB? thx alvast.

Hee Nick moet ik jou eens even op komen zoeken jongeman?:whip:
Ja gaat prima! Kan niet klagen! Hoe gaat het bij jou?

Ow, haar nieuwe nummer is 0494696969

Mooi nummer.. zit er een hint in

goeie techniek ook op die dl

Volgensmij is nick zelf best onzeker, titel zegt 200 dl maar als je naar de schijven kijkt is dat max 180 of 160
Ik kan straks als ik ga trainen wel ff foto's van de gewichten maken als je me niet geloofd ;)

Ik begrijp niet eens wat je punt is? Dit topic gaat over superdudes (je weet wel van die kneusjes met getuite lippen op selfshots en mooiboy foto's op twitter/ fb) zoals jij. Daarom lachte we je uit. Nu ga je opeens iedereen proberen te dissen met je gifjes en onzin maar dat is compleet irrelevant. Ook de gewichten die andere tillen hebben daar HELEMAAL niks mee te maken EN als je iets snapte krachtsport/ bb dan zou je ook begrijpen dat er veel meer bij komt kijken dan alleen de gewichten die iemand tilt.

Dat je mijn progressie/ fysiek probeert uit te lachen is echt een grap want je komt niet eens in de buurt EN ook al zou dit wel zo zijn dan blijf je nog een kinderachtig k*t ventje.

Eigenlijk zonde van mijn tijd dat ik normaal reageer want je hebt toch een plaat voor je kop

:sukkeltje:
Ze doen er ook niet toe maar het is leuk ze een beetje de kast op te jagen :windup:
4mceko5.gif

goeie techniek ook op die dl
Best raar dat mijn techniek niet perfect is op me 1RM DL.... Dat gewicht van jouw lift ik met een arm met perfecte form.

Laatst bewerkt:
ik tel 160

Terug
Naar boven