pcvyper
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 256
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Ik heb het liever op je tatoo op je schouder.
Als je wilt, lijkt me gezellig.
spreek je wel vaker 1 op 1 af met jongens via het internet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het liever op je tatoo op je schouder.
Als je wilt, lijkt me gezellig.
spreek je wel vaker 1 op 1 af met jongens via het internet?

lol ik had jou srs sterker verwacht, dacht even dat de geposte training een grap was![]()
Wat een zielig mannetje zeg die Nick 023, zegt dat het hem allemaal niet uitmaakt, gaat echter gelijk overal meteen in de verdediging en andere mensen persoonlijk aanvallen.
[Link niet meer beschikbaar]
http://static1.fjcdn.com/comments/Have+some+cream+_33b32b25e3e579547829796a9fbfaec2.jpg
Waardoor zou ik geritseld moeten zijn? Heb nog geen één ding gezien die mijn jimmies ritselen.
![]()
![]()
Op de kast te jagen maar toch ff reageren? Yeah right
Wel mooi dat je meer dan twee keer zolang traint als ik en er dan zo bij loopt, dan heb ik het niet over dat rare ding om je nek (wtf is dat), maar om je fysiek phaggot.
Hoi ik ben YOGI en ik train 7 jaar
![]()
![]()
shhh geen tranen, alleen dromen nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter shop je je gezicht weg phaggot.
![]()

Ja gaat prima! Kan niet klagen! Hoe gaat het bij jou?Jooo Arnodsi! Hoe gaan de gains? btw je zusje heeft een nieuw nummer, kun je die ff sturen in PB? thx alvast.
Hee Nick moet ik jou eens even op komen zoeken jongeman?![]()
Ja gaat prima! Kan niet klagen! Hoe gaat het bij jou?
Ow, haar nieuwe nummer is 0494696969

Ik kan straks als ik ga trainen wel ff foto's van de gewichten maken als je me niet geloofdVolgensmij is nick zelf best onzeker, titel zegt 200 dl maar als je naar de schijven kijkt is dat max 180 of 160

Ik begrijp niet eens wat je punt is? Dit topic gaat over superdudes (je weet wel van die kneusjes met getuite lippen op selfshots en mooiboy foto's op twitter/ fb) zoals jij. Daarom lachte we je uit. Nu ga je opeens iedereen proberen te dissen met je gifjes en onzin maar dat is compleet irrelevant. Ook de gewichten die andere tillen hebben daar HELEMAAL niks mee te maken EN als je iets snapte krachtsport/ bb dan zou je ook begrijpen dat er veel meer bij komt kijken dan alleen de gewichten die iemand tilt.
Dat je mijn progressie/ fysiek probeert uit te lachen is echt een grap want je komt niet eens in de buurt EN ook al zou dit wel zo zijn dan blijf je nog een kinderachtig k*t ventje.
Eigenlijk zonde van mijn tijd dat ik normaal reageer want je hebt toch een plaat voor je kop
![]()
Ze doen er ook niet toe maar het is leuk ze een beetje de kast op te jagen![]()
Best raar dat mijn techniek niet perfect is op me 1RM DL.... Dat gewicht van jouw lift ik met een arm met perfecte form.
Ik zie geen hint hoor

TopMooizo! Gaat goed man ben echt onmenselijk sterk.
Of ze neemt niet op of je hebt je vergist in het nummer, mag ook via PB arnold![]()