AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Iemand meer info over die Jason

Die misc kontmaatjes gebruikten ook steeds een gif van m

uvwtwo8-gif.gif

oh wat zijn deze mannetjes toch helden met hun gekke plaatjes trekken jullie je ook af op van die plaatjes van 9gag die langs komen op je facebook??? oh en btw mooie 17k posts dan doe je wel goede dingen in je leven

goeie 17000 posts werk je bij PostNL ofso!? hahahahahahha!!!

een vriend mij attendeerde mij op de foto en je hebt 2 keuzes: verwijderen of binnekort staat er een wit busje uit venlo voor je voordeur
gaan jullie een theekransje houden? mag ik ook komen

goeie 17000 posts werk je bij PostNL ofso!? hahahahahahha!!!

een vriend mij attendeerde mij op de foto en je hebt 2 keuzes: verwijderen of binnekort staat er een wit busje uit venlo voor je voordeur
Als je aan m'n kontmaatje Friedenand kom heb je met mij te maken vuile phaggot! Ik neuk je zo hard in je kakker dat je een maand in een rolstoel moet zitten!

Kom je ook hier even langs vettie!
Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie
Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie
Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie
Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen

+

No avi

+

southpark avi

+ Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie
Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen

=

gepest door de grotere jongens

Als je aan m'n kontmaatje Friedenand kom heb je met mij te maken vuile phaggot! Ik neuk je zo hard in je kakker dat je een maand in een rolstoel moet zitten!

Jonge ik neuk jou zo hard in poeperd dat je een maand niet kan zitten!

Terug
Naar boven