Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh wat ben jij stoer fotos van me facebook te kopieren, moet je doen als ik bij je ben krijg je een knal voor je harsens ik doe teminste fotos uploaden jij bent te onzeker he wat een lulletje lampolie ben jij man
Oh wat ben jij stoer fotos van me facebook te kopieren, moet je doen als ik bij je ben krijg je een knal voor je harsens ik doe teminste fotos uploaden jij bent te onzeker he wat een lulletje lampolie ben jij man
Noooooo wayyyy, dit is echt erg[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verscheen net op m'n Facebook![]()
![]()

oh wat zijn deze mannetjes toch helden met hun gekke plaatjes trekken jullie je ook af op van die plaatjes van 9gag die langs komen op je facebook![]()
doe niet zo kontpijnoh wat zijn deze mannetjes toch helden met hun gekke plaatjes trekken jullie je ook af op van die plaatjes van 9gag die langs komen op je facebookoh en btw mooie 17k posts dan doe je wel goede dingen in je leven
goeie 17000 posts werk je bij PostNL ofso!? hahahahahahha!!!
gaan jullie een theekransje houden? mag ik ook komengoeie 17000 posts werk je bij PostNL ofso!? hahahahahahha!!!
een vriend mij attendeerde mij op de foto en je hebt 2 keuzes: verwijderen of binnekort staat er een wit busje uit venlo voor je voordeur
een vriend mij attendeerde mij op de foto en je hebt 2 keuzes: verwijderen of binnekort staat er een wit busje uit venlo voor je voordeur
gaan jullie een theekransje houden? mag ik ook komen
Als je aan m'n kontmaatje Friedenand kom heb je met mij te maken vuile phaggot! Ik neuk je zo hard in je kakker dat je een maand in een rolstoel moet zitten!goeie 17000 posts werk je bij PostNL ofso!? hahahahahahha!!!
Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie
Als je aan m'n kontmaatje Friedenand kom heb je met mij te maken vuile phaggot! Ik neuk je zo hard in je kakker dat je een maand in een rolstoel moet zitten!
http://www.youtube.com/watch?v=3ey4EdQF53gOh wat ben jij stoer fotos van me facebook te kopieren, moet je doen als ik bij je ben krijg je een knal voor je harsens ik doe teminste fotos uploaden jij bent te onzeker he wat een lulletje lampolie ben jij man