- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil eigenlijk ook best graag op vakantie naar kroatië
u bent 1 *** ing brutale Kunt mate ik zweer ik ben goin 2 wrak ui zweer op mijn moeders leven nl ik geen u bang gebogen lil t**f krijgt je maten aan mij Giclée te zeggen stuur niet ontmoeten coz uw som grote kl***zak ontmoette spieren lol *** in triest partner echt triest jus laat zien wat een bang lil homo jongen u gebogen nl wat is dit allemaal onzin uw mates sendin me over som bodybuildin website dat 1 van je faverite plaatsen om te kijken naar mannen u lil *** in homo jongen fone me als u kreeg da ballen brutale lul zien van u kunt opvoeren lil queerbij mij is het een typefout en bij jouw holmaatje een gebrek aan kennis
bij mij is het een typefout en bij jouw holmaatje een gebrek aan kennis
btje hypocriet als je uit belgie komt
nog twee berichten mark1986 dan heb jij 4000 posts, bravo jongen!!!! goedzo!!!! lekker
bij dat 4000e bericht stuur ik jou een scheermes en daarmee kan je even dat befsikje weghalen zwerver
---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------
bovendien is de foto van 2 maanden geleden in de zomer dus dat is oud
[Afbeelding niet meer beschikbaar]nog twee berichten mark1986 dan heb jij 4000 posts, bravo jongen!!!! goedzo!!!! lekker
bij dat 4000e bericht stuur ik jou een scheermes en daarmee kan je even dat befsikje weghalen zwerver
---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------
---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------
hahaha JU MOEDER AHAhahahahanog twee berichten mark1986 dan heb jij 4000 posts, bravo jongen!!!! goedzo!!!! lekker
---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
, moet ik nu een gierige Nederlander mop maken? Of is die ook al niet meer grappig sinds 1990?Oooooo 2 maanden geleden al, je zal nu wel een beest zijn danbovendien is de foto van 2 maanden geleden in de zomer dus dat is oud

Wahahahahahahaa[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die zijn nog steeds grappig., moet ik nu een gierige Nederlander mop maken? Of is die ook al niet meer grappig sinds 1990?

Aan je fysiek te zien niet, CaesarRamone.Nederland sportiefste land van Europa ( 41 reacties )
-2+141 12:15 | 20 juli 2013
@24 Gewichtheffen slecht voor je? Bodybuilden is één van de gezondste dingen die je kan doen, het is niet alleen gewichtheffen, er komt ook een gezonde voeding bij kijken. Mijn voeding per dag is waarschijnlijk vijf keer zo gezond dan dat van jouw. Reageer gewoon niet als je er niets van af weet, sport je überhaupt wel? Bodybuilden is erg populair en steeds meer jongeren gaan naar de sportschool. Doe eens wat onderzoek zou ik zeggen, je zal nog versteld staan.
ik weet niet waar je dat verhaaltje vandaan hebt maar dat is niet van mij
volg me op twitter.com/caesarramon voor de laatste bodybuilding fotos van mij
ohja en het kereltje met veni vidi vici op zijn borst dat is niet de foto van mij domme kk mong**l snap je dat niet het gaat om die andere