[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit bij Easy Fit in Venlo. Maar eigenlijk train ik liever niet met obesitas patiënten, sorriej.

Oh wat ben jij stoer fotos van me facebook te kopieren, moet je doen als ik bij je ben krijg je een knal voor je harsens ik doe teminste fotos uploaden jij bent te onzeker he wat een lulletje lampolie ben jij man
Ik ken jou geeneens, dus wat moet ik op jouw Facebook? De enige foto's die ik heb gepost komen van Dutch Misc, dus misschien moet je daar ff gaan janken internet heldje. Ju muuuur...Waarom quote je mij, ik heb jouw foto niet eens gepost pannenkoek..Ik ken jou geeneens, dus wat moet ik op jouw Facebook? De enige foto's die ik heb gepost komen van Dutch Misc, dus misschien moet je daar ff gaan janken internet heldje. Ju muuuur...
En btw, mijn foto's staan hiernaast vetklep, ff al dat zaad uit je ogen wrijven in het vervolg..
oh jij stoer wss bench je nog geen 60 kg man flapdrol maar goed dat ik weet waar je train zullen we je een keer komen opzoeken he zaadkauwerIk zit bij Easy Fit in Venlo. Maar eigenlijk train ik liever niet met obesitas patiënten, sorriej.
moet je jankenWaarom quote je mij, ik heb jouw foto niet eens gepost pannenkoek..Ik ken jou geeneens, dus wat moet ik op jouw Facebook? De enige foto's die ik heb gepost komen van Dutch Misc, dus misschien moet je daar ff gaan janken internet heldje. Ju muuuur...
En btw, mijn foto's staan hiernaast vetklep, ff al dat zaad uit je ogen wrijven in het vervolg..
oh jij stoer wss bench je nog geen 60 kg man flapdrol maar goed dat ik weet waar je train zullen we je een keer komen opzoeken he zaadkauwer
---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------
moet je janken
oh jij stoer wss bench je nog geen 60 kg man flapdrol maar goed dat ik weet waar je train zullen we je een keer komen opzoeken he zaadkauwer
---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------
moet je janken
Je herkent mij toch niet dus je vindt me niet HAHAHAIk bench 4*60![]()
Je herkent mij toch niet dus je vindt me niet HAHAHA

En als hij je wel herkent dan rent hij hard weg met zn stoere praatjes![]()
En als hij je wel herkent dan rent hij hard weg met zn stoere praatjes![]()
je kent mij niet balhaarEn als hij je wel herkent dan rent hij hard weg met zn stoere praatjes![]()
gelieve geen fotos te uploaden van skinny armpjes met lighting, ga jij maar even een setje gewichten kopen waarmee je thuis kan oefenen.
je kent mij niet balhaar
---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------
gelieve geen fotos te uploaden van skinny armpjes met lighting, ga jij maar even een setje gewichten kopen waarmee je thuis kan oefenen.

ga jij em deadliften dan 
nou kwets je me echtlol aware
---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------
mbo diploma's overal
lol aware
---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------
mbo diploma's overal
kan één van jullie paupers even het aantal geritselde jimmies tellen en hier posten?
moet je janken