AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

body.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh wat ben jij stoer fotos van me facebook te kopieren, moet je doen als ik bij je ben krijg je een knal voor je harsens ik doe teminste fotos uploaden jij bent te onzeker he wat een lulletje lampolie ben jij man

Waarom quote je mij, ik heb jouw foto niet eens gepost pannenkoek.. ??? Ik ken jou geeneens, dus wat moet ik op jouw Facebook? De enige foto's die ik heb gepost komen van Dutch Misc, dus misschien moet je daar ff gaan janken internet heldje. Ju muuuur...

En btw, mijn foto's staan hiernaast vetklep, ff al dat zaad uit je ogen wrijven in het vervolg..

Waarom quote je mij, ik heb jouw foto niet eens gepost pannenkoek.. ??? Ik ken jou geeneens, dus wat moet ik op jouw Facebook? De enige foto's die ik heb gepost komen van Dutch Misc, dus misschien moet je daar ff gaan janken internet heldje. Ju muuuur...

En btw, mijn foto's staan hiernaast vetklep, ff al dat zaad uit je ogen wrijven in het vervolg..

heeft hij jouw jimmies geritseld?

Ik zit bij Easy Fit in Venlo. Maar eigenlijk train ik liever niet met obesitas patiënten, sorriej.
oh jij stoer wss bench je nog geen 60 kg man flapdrol maar goed dat ik weet waar je train zullen we je een keer komen opzoeken he zaadkauwer

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

moet je janken

oh jij stoer wss bench je nog geen 60 kg man flapdrol maar goed dat ik weet waar je train zullen we je een keer komen opzoeken he zaadkauwer

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

moet je janken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

moet je janken

Ik bench 4*60 ;) ;) Je herkent mij toch niet dus je vindt me niet HAHAHA

En als hij je wel herkent dan rent hij hard weg met zn stoere praatjes :roflol:
je kent mij niet balhaar

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Pas maar op die Ramona is eckte zehma gangster
gelieve geen fotos te uploaden van skinny armpjes met lighting, ga jij maar even een setje gewichten kopen waarmee je thuis kan oefenen.

je kent mij niet balhaar

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

gelieve geen fotos te uploaden van skinny armpjes met lighting, ga jij maar even een setje gewichten kopen waarmee je thuis kan oefenen.

u are 1 ****ing cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are

lol aware

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

mbo diploma's overal

kan één van jullie paupers even het aantal geritselde jimmies tellen en hier posten?

lol aware

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

mbo diploma's overal

kan één van jullie paupers even het aantal geritselde jimmies tellen en hier posten?

If you don't like it play something else or don't play at all just because you don't like it doesn't mean shit you no better than the shit in my toilet. I don't play anymore visit don't have time but who are you to tell us that we should care about our health more bet me that u don't lift weights eat carrots eat your greens and I kinks for damn sure if u took any kind of training that would laugh so hard at you.

Terug
Naar boven