BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
ah, hij is wel buffer dan de meeste 14/15-jarige kereltjes hier.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en buffer dan jou ook.
zooww dan welk wel edelgesteld forum member is dit?!
Puike fysiek hoor!
Dit is niemand minder dan beest Lennart hoor. Ah het is begrijpelijk hoor, op je vrije dag op hyves kneusjes opzoeken zal wel een leuke manier zijn om je verdoete negatieve zelfbeeld wat te verbeteren?
hoor hem dan
Gelukkig hoef ik me niet aangesproken te voelenah, hij is wel buffer dan de meeste 14/15-jarige kereltjes hier.

Ik had het ook niet over jou, maar over mezelfIk snap zoiezo de vergelijking niet
1. ik post me foto's op goed commentaar te krijgen en niet om aandacht te krijgen
2. ik probeer me fysiek toch te verbeteren iedereen is ergens begonnen en toevallig ik hier.
wat lame altijd dat fotogesmijt om members wat belachelijk te maken.
Boto was op zen 16 zelf 62kg bij 1.77 zien ik net.
Mij heeft hij zo ook al eens belachelijk willen maken met een foto van me 22kg lichter dan nu.
Gewoonweg dik lame acties.
ik had het niet over die foto, maar die post van die gast en de verwijzing naar die negeroide kerol heheIk had het ook niet op jou gericht maar over die actie om die foto te plaatsen
---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------
+1
+1*

Kindsoldaat. http://www.warchild.nl
Hij is dus echt mijn held+1*
*integenstelling tot onze beste cult held sniperx

geen emo maar een clown!