AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Die n*ger heeft al beste nek+traps.

zooww dan welk wel edelgesteld forum member is dit?!
Puike fysiek hoor!

Dit is niemand minder dan beest Lennart hoor. Ah het is begrijpelijk hoor, op je vrije dag op hyves kneusjes opzoeken zal wel een leuke manier zijn om je verdoete negatieve zelfbeeld wat te verbeteren?

Dit is niemand minder dan beest Lennart hoor. Ah het is begrijpelijk hoor, op je vrije dag op hyves kneusjes opzoeken zal wel een leuke manier zijn om je verdoete negatieve zelfbeeld wat te verbeteren?

:roflol: hoor hem dan
Ik post alleen maar als ik toevallig een triest persoon tegen kom op hyves.
Mijn fysiek heeft daar echter niets mee te maken..net als mijn zelfbeeld. ik weet dat ik een slecht fysiek heb maar daar schaam ik me niet voor omdat iedereen ergens moet beginnen en ik werk hard om het te verbeteren. ;)

Ik snap zoiezo de vergelijking niet
1. ik post me foto's op goed commentaar te krijgen en niet om aandacht te krijgen
2. ik probeer me fysiek toch te verbeteren iedereen is ergens begonnen en toevallig ik hier.
Ik had het ook niet over jou, maar over mezelf

Wat lame altijd dat fotogesmijt om members wat belachelijk te maken.

Boto was op zen 16 zelf 62kg bij 1.77 zien ik net.

Mij heeft hij zo ook al eens belachelijk willen maken met een foto van me 22kg lichter dan nu.

Gewoonweg dik lame acties.

Ik had het ook niet over jou, maar over mezelf

Ik had het ook niet op jou gericht maar over die actie om die foto te plaatsen

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

wat lame altijd dat fotogesmijt om members wat belachelijk te maken.

Boto was op zen 16 zelf 62kg bij 1.77 zien ik net.

Mij heeft hij zo ook al eens belachelijk willen maken met een foto van me 22kg lichter dan nu.

Gewoonweg dik lame acties.

+1

Ik had het ook niet op jou gericht maar over die actie om die foto te plaatsen

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

+1
ik had het niet over die foto, maar die post van die gast en de verwijzing naar die negeroide kerol hehe

Dat is geen superdude maar een emo:D

Terug
Naar boven