MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

God..Ver..Modderfokking domme

''H0tel Bathr00m@LLoret

Aint g0t n0 time f0r haterzz s0 **** 0f![Afbeelding niet meer beschikbaar] ''

Hmmk, wat staat daar dus precies?

Wahahahahaah ik heb geen ****ing flauw idee, het is in ieder ngeval een erg NARE dude!

Nee, is denk ik rond 5december gemaakt? Maar mooiboy ofniet hij heeft behoorlijk wat spiertjes als ik het zo zie.
Hahaha als je dat al gespierd noemt heb je mij nog niet gezien in sd outfit
die kleren kun je niet eens meer aan joh bij de rug knapt zo'n shirt ;)

Wow is echt een soort volk opzich, als je al die reacties ziet zijn het allemaal dezelfde figuren. Die jongens met die achterlijke kapsels en die wijven helemaal dichtgeplamuurd.

Wow is echt een soort volk opzich, als je al die reacties ziet zijn het allemaal dezelfde figuren. Die jongens met die achterlijke kapsels en die wijven helemaal dichtgeplamuurd.

heeeel erg sneu ja! te sneu voor woorden hahaha, ik wil er geen eens woorden aan vuil maken :P
zulke superdudes moeten verboden worden, ze moeten gebanned worden van hyves

Haha supertopic :roflol:

wel eens van Synthol gehoord?

jah, AAS toch? to be honest moest ik ook gelijk aan synthol denken!

Nop geen AAS... Is gewoon een soort olie die je rechtstreeks tussen je spieren injecteert, waardoor ze er groter uitzien (worden ook uitgerokken waardoor er meer plaats komt om spiermassa aan te zetten, een beetje zoals met vochtopslag bij creatine).
Kan mooi gedaan worden, als dat tikkeltje meer bij een complete fysiek (die kuiten of triceps die wat achterlopen, die biceps die net dat tikkeltje meer moeten hebben voor een mooie piek).
Maar in de meeste gevallen lijkt het gewoon op kankergezwellen :D

Terug
Naar boven