AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Ach, pubertijd, ook al gedroeg ik me niet zo op me 16de, maar het is inderdaad triest, maarja je moet wat om erbij te horen in HMH Rotterdam.

Hetzelfde hier.. ben ook een pubert maar dit gaat me toch echt tever :o, ik trek me echt niks aan van de rest :cool:

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

In een flits dacht ik een vrouw te zien.. maar het is dus een jongen :o

Ik snap ook echt niet hoe mensen dit op kunnen zoeken en hier gaan posten, als ik al meer dan 3 van die foto's achter mekaar zie dan raak ik al in opperste staat van irritatie.:o

Wat een ****ing idioten lopen er toch op deze wereld rond.:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ej maar even serieus. Zie je dit veel in nederland? In belgie ben ik zo'n mensen nog nooit tegengekomen. Sjìììt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gooi alle figuren van dit topic op een groot veld, geef mij een M16 met een scope! en ik schiet ze met plezier af ahahaha! KILLING SPREEEEE M M M MOOOONSTERRR KILLLLL

WTF wat een bende nichten zeg:eek:
ik zeg: anaal vernederen met een cactus:mad:

Ik vind het wel zielig. Ze zullen vroeger waarschijnlijk zo vernederd zijn dat ze zich nu zo moeten voordoen.

:popcorn: Goed topic, lig echt helemaal dubbel van het lache !!
Hoe die gozers eruit zien man, niet normaal meer, zwaar overdreven :roflol::roflol:

Laatst ook bij mij op het werk, gozer kwam binnen: veelste strak kapsel, buff bovenlichaam, saté prikkers van benen.
Ik moest ff snel weglopen voordat iedereen me kon horen brullen van het lache :roflol:

Hahahah.. trieste boel die gasten :roflol:

hahahaha ze kop op sommige foto,s kunnen gewoon echt niet net zoals ze kapsels stoere strakke shirtjes:rolleyes:, maar toch nog een lekker wijf ook blijft me verbazen echt waar!:o
ja eigenlijk is het een hele lelijke vent, maar hij doed kk veel moeite voor zn uiterlijk hahaha triest vind ik het.

Gooi alle figuren van dit topic op een groot veld, geef mij een M16 met een scope! en ik schiet ze met plezier af ahahaha! KILLING SPREEEEE M M M MOOOONSTERRR KILLLLL
ja inderdaad shiet jij ze is af voor ons:D wel eerst hun eigen graf laten graven :o

Terug
Naar boven