MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Ze zijn terug :eek:

Wie gaat er nu flink op Hyves en Partyflock bashen :D

Haha die laatste woont wel heel erg dicht bij mij.. :eek: Wat een mong**l.. Die reacties bij sommige foto's ook. Bij die foto met die grijze broek, plaatst ene Serena dit:

'Serena (531)

24 mrt 2008, 19:52
SO FUKCING HOTTTTT'

Bepaald type mens moet je toch wel zijn, hoe triest en laaggezonken moet je zijn om dit 'hot' te vinden. :o

... wat een figuren... De nieuwe generatie van NL... beetje jammer..

Als (jonge) vrouw snap ik serieus niet wat die meisjes in deze misbaksels zien..

Die met hun bruine hoofden moeten alleen sinterklaas naast ze hebben lopen en pepernoten strooien.

Laatst bewerkt:
Wuhahahah
Mooie Rolex van zijn vakantie mee genomen. Kan die wat chickies mee playe. Je weet zelf.
:D

407885790_6_RVYG.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
lekkere wijven :eek:

Wtf !:vomit: :roflol:

over paar jaar als ze het uit heeft gemaakt met die nicht, gaat ze denken, GATVER wat een kk loser is het eigenlijk ;) de liefde maakt haar op het moment enorm blind en dom wahahaah

... wat een figuren... De nieuwe generatie van NL... beetje jammer..

Als (jonge) vrouw snap ik serieus niet wat die meisjes in deze misbaksels zien..

Die met hun bruine hoofden moeten alleen sinterklaas naast ze hebben lopen en pepernoten strooien.

gelukkig zijn er ook nog meiden met verstand/smaak

valt me altijd op dat die gasten altijd van die posers zijn, heb gewoon medelijden met ze.

Stiekem zijn mensen wel een beetje jaloers, anders begin je er niet over :roflol:

3391333421_38d5c01446.jpg

Is dit de inspiratiebron?

Terug
Naar boven