MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
godver hebben die superdudes geen ouders dat ze er zo bij mogen lopen? Als ik zo'n zoon had onterfde ik hem meteen en smeet ik hem op straat. Zulke randdebielen hoef ik niet als familie![]()
Wat smeren die in godsnaam op hun bek? Lijkt toch echt nergens naar? Pure karikatuur.
.Ik vind het ook maar absurd, de belgische superdudes vind ik soms nog wel iets hebben als ze niet overdrijven maar die amerikaanse zien er echt gruwelijk lelijk uit.
heb je ook nog verschillende rassen superdudes?! zoo dit gaat dieper dan ik dacht, de superdudes scene!

gvd ziek hoofd
ik vind ze allemaal niks hebben hoe kom je GVD op het idee om make-up op te doen als man zijnde 
Ik vind het ook maar absurd, de belgische superdudes vind ik soms nog wel iets hebben als ze niet overdrijven maar die amerikaanse zien er echt gruwelijk lelijk uit.
ik vind ze allemaal niks hebben hoe kom je GVD op het idee om make-up op te doen als man zijnde
![]()

Lijkt me duidelijk, die superdude kan nog chicks krijgen die skater niet![]()
Niet ****en met BB boxers!!
De broek hangt dan trouwens laag... niet de boxers hoog![]()

Nee zou niet durven.. heb ze zelf ook.. puur omdat ze lekker zitten
En broekje op half 7 JeweetZelluf![]()

Ik hoop niet dat je dit meent, anders ben je echt je average faalhaas![]()