XXL Nutrition

Het grote Superdudes 2009 topic!!

haha ben je serieus? ik zou het niet weten maar dat lijkt me erg triest als 80% niet eens dit heeft, allemaal bannen :D

en sowieso dat kapsel is gayer dan gay, al ben je 1,80 bij 140kg 5% dan is het nog gay.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog steeds blijf ik erbij...hij ownt 80% van dit forum

238znb.jpg

WTF!!! Staan er toch 2 chicks naast, maar ze hebben alleen oog voor elkaar! Ze pakken elkaar nog net niet op de bek.... UBER:gay:

Sommige gasten hebben gewoon van nature een goede bouw/aanleg, en wat doen ze dan? Gaan ze de supahdude uithangen..

Oh brother.

hij is droog ja, maar veel massa niet. als 80% dit niet eens heeft trainen ze nog niet zo lang of trainen ze ruk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog steeds blijf ik erbij...hij ownt 80% van dit forum

Zou best kunnen ik weet niet hoe de rest er hier allemaal bijstaat, maar als je dit hebt bereikt door te kuren dan lach ik je wel uit:p. Hij lijkt me ook niet zo oud nog. Jaartje of 19/20? Die is er vroeg bij.

Zou best kunnen ik weet niet hoe de rest er hier allemaal bijstaat, maar als je dit hebt bereikt door te kuren dan lach ik je wel uit:p. Hij lijkt me ook niet zo oud nog. Jaartje of 19/20? Die is er vroeg bij.

dacht 19 jaar idd. Maargoed, ik durf met zekerheid te zeggen dat 80% van DBB lang niet in de buurt komt van zijn fysiek. That's it:P

dacht 19 jaar idd. Maargoed, ik durf met zekerheid te zeggen dat 80% van DBB lang niet in de buurt komt van zijn fysiek. That's it:P

Het scheelt dat 80 % van dbb ook niet kuurt, en kom op als je dit bereikt door te kuren is het wel heel triest, de jongen heeft een fysiek wat de meesten in een jaartje slim trainen kunnen bereiken.

volgensmij heeft hij wel gekuurd , al zijn maten hebben het immers ook gedaan :D

Terug
Naar boven