Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Hahaha, check die dude rechts-achterin. Hem kan ik wel waarderen op deze foto:roflol:

facepalm.jpg

Het scheelt dat 80 % van dbb ook niet kuurt, en kom op als je dit bereikt door te kuren is het wel heel triest, de jongen heeft een fysiek wat de meesten in een jaartje slim trainen kunnen bereiken.
Vriend van me trained anderhalf jaartje voor de lol(niet eens schema ofzo, kiest de machines die vrij zijn, ja machines ja) en hij komt al dicht in de buurt van zijn fysiek

die rechter heeft zowiezo gekuurd en dat is er 1 van

superdudes hebben enorm veel homotrekjes dat ze zelf niet beseffen

dat hele bruin zijn gedoe is ook zo ontzettend belachelijk

sommige zijn gewoon moderne clowns als je hun looks bekijkt

superdudes hebben enorm veel homotrekjes dat ze zelf niet beseffen

dat hele bruin zijn gedoe is ook zo ontzettend belachelijk

sommige zijn gewoon moderne clowns als je hun looks bekijkt

Die linker ziet er anders wel buitenlands uit, is niet zo heel gek dat hij dan bruin is.

Vind het trouwens een stel ongelofelijke fl**kers om te zien...

Het hele superdude concept vind ik nogal flikkerig

je bent wie je bent , superdude worden om dan te denken dat je meer aandacht zal krijgen is erg naïf .

Moest ik zo iemand tegenkomen als ik uitga zou ik mij echt moeten inhouden , het is gewoonweg immens hilarisch en ze beseffen het niet eens dat ze eigenlijk op niets trekken .

Zelfkennis is nochtans heel belangrijk :D

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Deze lui dus?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enorm flikkerig , zou mij niet verbazen moest hun ware geaardheid nog verranderen ...

Het hele superdude concept vind ik nogal flikkerig

je bent wie je bent , superdude worden om dan te denken dat je meer aandacht zal krijgen is erg naïf .

Moest ik zo iemand tegenkomen als ik uitga zou ik mij echt moeten inhouden , het is gewoonweg immens hilarisch en ze beseffen het niet eens dat ze eigenlijk op niets trekken .

Zelfkennis is nochtans heel belangrijk :D

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Enorm flikkerig , zou mij niet verbazen moest hun ware geaardheid nog verranderen ...

naar wat dat ze terug op de vrouwen gaan valle ?

Fajar Korse.

komt uit oosterhout idd.

Terug
Naar boven