MuscleMeat

Het grote 'waar ga je vanavond uit' topic.

• Topic Starter Topic Starter
Morgen om 6 uur werken.
Ik vind het voordeliger om rechtstreeks te gaan, dan 2 uurtjes slapen.

Ik heb weer eens een blok hash gekocht, het is en blijft een echt blowweekend tot zondag denk ik :o

Als het blokje op is word blowen toch terug iets voor één keer in de maand, wat word je daar passief van :eek:

Laatst bewerkt:
gisteravond uitgeweest 4 desperados weggetikt, vanavond lekker thuis gepijpt worden

Gisteren naar het jeugdhuis geweest, maar de Duvel laten staan :D
Proberen het vanavond deftig te houden, anders is de training voor niets geweest :(

:p

kozzmozz of fuse

St Anneke, barhangen en volgooien

Ik heb weer eens een blok hash gekocht, het is en blijft een echt blowweekend tot zondag denk ik :o

Als het blokje op is word blowen toch terug iets voor één keer in de maand, wat word je daar passief van :eek:

Ben mijn blokje hash kwijt, ach... dan ga ik straks maar een biljartje doen als er iemand mee wil.... sommige kennen het al zie ik ''nee want ik ga met mijn vriendinnetje een film kijken:yawn:''

feestje dan verder feesten in de stad in nijmegen :)

ik ga zometeen een bioscoop bezoeken met vrouwtje, daarna lekker uit eten!
;)

ga zo naar een feestje van een vriend van me daarna gewoon uit heb alleen niet zo'n zin maar zal straks een buisje naar binnen gooien en dan ga ik fietsen zal de sfeer er wel in komen

ga zo naar een feestje van een vriend van me daarna gewoon uit heb alleen niet zo'n zin maar zal straks een buisje naar binnen gooien en dan ga ik fietsen zal de sfeer er wel in komen

Alteid een buisje bij de hand he! :D

7 pintjes, 2vodka-redbull

Gwn een zaaaaaaaaaalige fuif gasten, zot geamuseerd :p
Hopelijk had iedereen een mooie avond, en dat er nog veel mogen komen!!

gisteren geen rocca geworden maar wel the temple...

viel wel wat tegen maar ja... lekker chickies gezien

Terug
Naar boven