MuscleMeat

Het grote 'waar ga je vanavond uit' topic.

Nog steeds weinig volk zeker?

Ja vind het in de temple de laatste tijd ook altijd zeer kalm, en het volk begint echt te veranderen in de minder goede zin tov vroeger. Wel lekkere chickies soms, maar die zijn dan samen met van die afgelekte mofo's.

Gisteren in de Noxx geweest, en viel mij ook een klein beetje tegen. Had er zoveel meer van verwacht en ik kwam binnen, er was totaal geen sfeer, weinig chicks, werd weinig gedanst, weinig volk ook, dan kwamen er danseressen en een stel homodanseressen wat shaken op een podium en dit was gewoon cheap, net vlug vlug ingestudeerd om iets te moeten doen.

Sterke drank was een pure ripoff! Het beetje drank dat er werd ingedaan kon je zelf niet smaken. Bvb malibu ananas, holy crap de malibu was praktisch zelfs niet aanwezig, en daar vroegen ze gewoon massas geld voor. Zelfs de ober sloeg gewoon een prijs uit z'n bek totdat wij zeiden, dat kan niet man, begin maar effe te tellen.

Ja vind het in de temple de laatste tijd ook altijd zeer kalm, en het volk begint echt te veranderen in de minder goede zin tov vroeger. Wel lekkere chickies soms, maar die zijn dan samen met van die afgelekte mofo's.

Gisteren in de Noxx geweest, en viel mij ook een klein beetje tegen. Had er zoveel meer van verwacht en ik kwam binnen, er was totaal geen sfeer, weinig chicks, werd weinig gedanst, weinig volk ook, dan kwamen er danseressen en een stel homodanseressen wat shaken op een podium en dit was gewoon cheap, net vlug vlug ingestudeerd om iets te moeten doen.

Sterke drank was een pure ripoff! Het beetje drank dat er werd ingedaan kon je zelf niet smaken. Bvb malibu ananas, holy crap de malibu was praktisch zelfs niet aanwezig, en daar vroegen ze gewoon massas geld voor. Zelfs de ober sloeg gewoon een prijs uit z'n bek totdat wij zeiden, dat kan niet man, begin maar effe te tellen.

Daar ga je mij dus niet krijgen. Het is erg hoe ze sterke dranken herleiden tot geen sterke dranken meer. Verschillende plaatsen ontwerpen ijsblokken die weinig tussenliggende ruimte hebben voor vloeibare stof of gewoonweg de sterke drank verdunnen met water. Geef mij maar bier en niets anders.

Nieuw initiatief daarvoor in the Temple is Heineken bier die smaakt naar stront, echt waar, die leidingen daar is iets flink mis mee. Alle bierdrinkers dronken dus Carlsberg, maar enkele weken later was dat niet meer verkrijgbaar. bay bay temple take a hike zeg ik dan.

• Topic Starter Topic Starter
Is allemaal wel eens tof, discotheek enal.
Maar eerlijk gezegd ben ik meer zot van marginale boerenfuiven :D
Altijd zwaar ambiance...

Regi is ook een uurke of 2 komen draaien.
90's enal.
Lekker :p

Is allemaal wel eens tof, discotheek enal.
Maar eerlijk gezegd ben ik meer zot van marginale boerenfuiven :D
Altijd zwaar ambiance...

Regi is ook een uurke of 2 komen draaien.
90's enal.
Lekker :p

Als 16-17 jarige ok. Als ik mij als 19-jarige op zo'n fuifjes al oud voel, dan schuif ik wel snel door naar discotheken.

Discotheken kom ik eigenlijk ook niet vaak.... de feestjes, daar moet je zijn ;)

zaterdag naar Industria en Stereo Sushi geweest, industria zat praktisch geen volk, stereo sushi volop sfeer en lekker gevuld :)

Nog steeds weinig volk zeker?
ik was ook redelijk laat daar dus er was, denk ik, al wat volk weg

Daar ga je mij dus niet krijgen. Het is erg hoe ze sterke dranken herleiden tot geen sterke dranken meer. Verschillende plaatsen ontwerpen ijsblokken die weinig tussenliggende ruimte hebben voor vloeibare stof of gewoonweg de sterke drank verdunnen met water. Geef mij maar bier en niets anders.

Nieuw initiatief daarvoor in the Temple is Heineken bier die smaakt naar stront, echt waar, die leidingen daar is iets flink mis mee. Alle bierdrinkers dronken dus Carlsberg, maar enkele weken later was dat niet meer verkrijgbaar. bay bay temple take a hike zeg ik dan.

mij krijgen ze alleen nog maar in de noxx op donderdag met paar collega's

gratis inkom, redelijk wat volk, niet echt zoveel sfeer maar ja...

en als je sterke besteld kan je daar best een fles nemen, komt stukken goedkoper uit, zeker hoe ze daar sjoemellen met de hoeveelheden!! :mad:

vanavond naar Noxx, Roger Sanchez & Tom De Neef ;)

Baco's ownen in Groningen.

Antwerp Is Burning !!! in Antwerpen

[Link niet meer beschikbaar]

met men broer pintje drinken zal Millenium of Reflex worden

Antwerp is Burning is de max wel, paar jaar geleden heen geweest :thumbs:

ik ga vanavond uit in de sportschool: trainen dus!
;)

ik was ook redelijk laat daar dus er was, denk ik, al wat volk weg

mij krijgen ze alleen nog maar in de noxx op donderdag met paar collega's

gratis inkom, redelijk wat volk, niet echt zoveel sfeer maar ja...

en als je sterke besteld kan je daar best een fles nemen, komt stukken goedkoper uit, zeker hoe ze daar sjoemellen met de hoeveelheden!! :mad:

Moet jij dan niet werken man vrijdag?

Vanavond zuip ik tot ik niet meer kan.

Terug
Naar boven