Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
kun je ook een leuk spelletje van maken ,kijken of je dat stukje nagel met je mond kan opvangen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nagelknippertje in haar nek steken

Same here. Gisteren doorheen de dag lichte keelpijn gekregen maar ik dacht dat het gewoon door warme weer kwam (en afwisseling met airco in wagen). Maar nee, full-blown keel- en oorpijn vandaagKeelpijn en hoofdpijn. Wel goed geslapen deze week in een kamer met airco (niet thuis). Elk voordeel heb z'n nadeel.

Nog zo één? Is een ware plaag vandaag

Ik word gek van de hitte - 36 graden is de hel - alles boven de 25 is wat mij betreft al te veel.
Zit te zweten op mn werk, waar ook nog eens non-stop wordt gedrild. Gym heeft geen airco en mn huis ook niet. Ai, ai, ai, word er uitermate prikkelbaar van.

Ze doen iets met een drilboor - deze ellende (verbouwing) is al maanden aan de gang maar vandaag is het een totale ramp.
HeftigMijn dag niet verpest, maar wel zeker 3 seconden van m'n dag.
Daarnet waren er 'n paar guys aan het benchen.
De ene (de "goeie" van het groepje) had z'n bar op zo'n 15° scheef.
Daarna ging n andere, die heb 'k niet gezien.
Maar daarna... De scheefste hield die bar op 40° scheef ofzo, zonder te overdrijven.
Het leven was wel beter toen je nog ON was.Niet m'n dag verpest, wel de rest van m'n vakantie en de komende 2 jaar dat ik nog op school zit. In februari, maart & begin april een mail gestuurd voor feedback en een ander optie voor m'n verslag gezien het land waar ik was niet meewerkte. Eind april net voor m'n tentamens en terugkeer: 'ik was op de studiereis' van 1 week.. Om vorige week pas af te kunnen spreken om het anders aan te pakken > geheel nieuw onderwerp en alle resultaten had ik geen kut aan.
Moet nog een extra opdracht krijgen voor 2.5 ects, had alle opdrachten m.u.v. het verslag gestuurd. Die moesten ingeleverd worden voordat ze kunnen kijken wat ze mij kunnen geven. > nee het moet wel allemaal af zijn incl de laatste opdracht en officieel ingeleverd. Deadline is 7 juli, was eigenlijk eind mei al klaar met alles. En nu heb ik een ander onderwerp en ben ik bezig, hebben de studenten daar in Noorwegen vakantie en geen tijd om geïnterviewd te worden. En dan heb ik het nog niet eens over de handtekening die ik nodig heb op mijn 1e opdracht. In december, feb, maart, begin april, eind april na zijn reactie, eind mei toen alles klaar was EN VORIGE WEEK gevraagd voor een fucking handtekening. Alsof die dat deel van de emails niet kan lezen. Zou me niet eens verbazen als ik mijn verslag af heb voordat ik die klote handtekening heb en alsnog niet kan inleveren deze week.
Manmanman wat kan ik soms gek worden van m'n school. Ook deze week te horen gekregen dat ik 2 dagen op school moet zijn volgende week. Mijn eerste 2 werkdagen bij m'n vakantiebaantje al vrij moeten vragen, ook zo fijn. En dan maar zeuren als ik als student eens een keer wat later ben. Mensen die overgaan moesten rekening houden met de voorbereidende week voor stage, op mijn vraag hoe het voor mensen zitten die hun stage overdoen was het 'die hoeven natuurlijk niet'. Dan krijgt iedereen die overgaat 100 waarschuwingen om rekening te houden na de minoren en zit ik hiermee.
Dinsdag ook weer langs de manuele therapeut voor m'n rugklachten die erger worden. Fysio wilde dat die eerst even gaat kijken. Moet nu ook nog nadenken of ik een septumcorrectie en verkleining van de neusschelpen wil i.v.m. een altijd verstopte neus en geen plezier om m'n leven lang neusspray te moeten gebruiken die voor 60% werkt. Rip motivatie met alles. Lekker in m'n bloedhete kamer een fucking verslag maken die maanden geleden af had moeten zijn en vervolgens geen puf meer te hebben om te gaan sporten. Had alles zo mooi gepland om eind mei klaar te zijn en te genieten van m'n vakantie tot ik moet werken. Ben nu nog bezig EN ik moet nog een extra opdracht krijgen die ik in de vakantie moet doen i.c.m. een fulltime baan.
Het was toen ook beter. Toen ik on ben gegaan begonnen de rugklachten langzamerhand te komenHet leven was wel beter toen je nog ON was.
Of lijkt alles nu erger?
. En mijn school werd ook steeds minder prettig elk jaar, met nu een dieptepunt. Heb ook geen reactie gekregen op m'n formele boze email die ik laatst had gestuurd m.b.t. het informeren van mensen die niet door naar de laatste jaar gaan en de 3e stage overdoen. Op m'n eerste teleurstellende mail kreeg ik een trieste 'kon je dat niet via een andere weg te weten komen dan?'Niet m'n dag verpest, wel de rest van m'n vakantie en de komende 2 jaar dat ik nog op school zit. In februari, maart & begin april een mail gestuurd voor feedback en een ander optie voor m'n verslag gezien het land waar ik was niet meewerkte. Eind april net voor m'n tentamens en terugkeer: 'ik was op de studiereis' van 1 week.. Om vorige week pas af te kunnen spreken om het anders aan te pakken > geheel nieuw onderwerp en alle resultaten had ik geen kut aan.
Moet nog een extra opdracht krijgen voor 2.5 ects, had alle opdrachten m.u.v. het verslag gestuurd. Die moesten ingeleverd worden voordat ze kunnen kijken wat ze mij kunnen geven. > nee het moet wel allemaal af zijn incl de laatste opdracht en officieel ingeleverd. Deadline is 7 juli, was eigenlijk eind mei al klaar met alles. En nu heb ik een ander onderwerp en ben ik bezig, hebben de studenten daar in Noorwegen vakantie en geen tijd om geïnterviewd te worden. En dan heb ik het nog niet eens over de handtekening die ik nodig heb op mijn 1e opdracht. In december, feb, maart, begin april, eind april na zijn reactie, eind mei toen alles klaar was EN VORIGE WEEK gevraagd voor een fucking handtekening. Alsof die dat deel van de emails niet kan lezen. Zou me niet eens verbazen als ik mijn verslag af heb voordat ik die klote handtekening heb en alsnog niet kan inleveren deze week.
Manmanman wat kan ik soms gek worden van m'n school. Ook deze week te horen gekregen dat ik 2 dagen op school moet zijn volgende week. Mijn eerste 2 werkdagen bij m'n vakantiebaantje al vrij moeten vragen, ook zo fijn. En dan maar zeuren als ik als student eens een keer wat later ben. Mensen die overgaan moesten rekening houden met de voorbereidende week voor de laatste stage, op mijn vraag hoe het voor mensen zitten die hun stage overdoen was het 'die hoeven natuurlijk niet'. Dan krijgt iedereen die overgaat 100 waarschuwingen om rekening te houden na de minoren en zit ik hiermee.
Dinsdag ook weer langs de manuele therapeut voor m'n rugklachten die erger worden. Fysio wilde dat die eerst even gaat kijken. Moet nu ook nog nadenken of ik een septumcorrectie en verkleining van de neusschelpen wil i.v.m. een altijd verstopte neus en geen plezier om m'n leven lang neusspray te moeten gebruiken die voor 60% werkt. Rip motivatie met alles. Lekker in m'n bloedhete kamer een fucking verslag maken die maanden geleden af had moeten zijn en vervolgens geen puf meer te hebben om te gaan sporten. Had alles zo mooi gepland om eind mei klaar te zijn en te genieten van m'n vakantie tot ik moet werken. Ben nu nog bezig EN ik moet nog een extra opdracht krijgen die ik in de vakantie moet doen i.c.m. een fulltime baan.
Docentenopleiding bio @ HAN Nijmegen

Dacht al wel dat ze er bekend om staan jaGeloof het of niet, dit antwoord verwachtte ik al...
Ikzelf zit 300m verder op het Radboud, maar iedereen die ik ken die naar de HAN gaat (zowel Arnhem als Nijmegen) klaagt over hoe de zaken er daar aan toe gaan, vooral organisatorisch. Mensen die niet aan stageplekken kunnen komen, docenten die afspraken vaak niet naleven, etc.
. Organisatorisch heeft m'n zusje het nog vele malen erger met social work, flink klote school. Gelukkig hoef ik er maar 1x per week heen tot de kerst, een half jaar niets en dan een heel jaar stage. Dacht al wel dat ze er bekend om staan ja. Organisatorisch heeft m'n zusje het nog vele malen erger met social work, flink klote school. Gelukkig hoef ik er maar 1x per week heen tot de kerst, een half jaar niets en dan een heel jaar stage.
Vooral verplicht huiswerk is het meest achterlijke wat er is. Heb 1x zelfs een tentamen niet mogen maken omdat ik mijn huiswerk 3x niet gedaan had. En het 2x te laat = les niet in, 2 lessen missen = geen tentamen gedoe. En dan zeggen ze altijd dat alles je 'eigen verantwoordelijkheid' is.
Baal nu wel dat ik naar Noorwegen ben gegaan. Wilde wat vakken op een andere school volgen. Nu ik een goede universiteit geproefd heb vind ik de han nog achterlijker dan dat ik het al vond. M'n scores en motivatie had even een toppunt bereikt.
.Precies! Dat is echt zo veel prettiger. Ik heb voor het eerst een schrift volgeschreven, en dan ook gelijk 3 schriften in 4 maanden tijd. Waar ik op de HAN nog schriften van 4 jaar geleden gebruikte met 1-2 gescheurde pagina's. Ik heb meer geleerd dan in alle jaren, en het was ook gewoon echt interessant en op een lekker tempo. Op de HAN heb ik er een paar zitten waarvan ik mij afvraag wat ze er komen doen. Mensen die in de lessen huilen omdat ze het niet meer snappen waardoor ik continu moet luisteren naar iemand die iets 10x uitlegt. Enige voordeel is dat in de laatste jaren veel opdrachten en grote verslagen geschrapt zijn omdat een deel van de studenten in tranen uitbarsten.Degene die mij alle informatie over de onkunde van de HAN verschafte doet ook social work.
De universtiteit is erg prettig inderdaad, 99% is eigen verantwoordelijkheid. Als je daar gewoon goed mee om kunt gaan, kun je zelf dingen inplannen en is het best relaxed. Merk dat ik veel productiever ben dan bijvoorbeeld op de middelbare. Daarnaast zou ik er nu echt niet meer aan moeten denken om terug naar een klassikale opzet te gaan. Vind het geweldig om gewoon in de banken te kunnen zitten, lectures te volgen en aantekeningen te maken.
Net twee dagen op hoge hakken rondgehold bij 35gr, niet geluncht, veel issues mogen aanhoren,... Ik wil naar huis!