MuscleMeat

het grote 'wat voor horloge heb jij' topic

Alweer een horloge topic?

Ach, vooruit dan. Iedere zichzelf respecterende man heeft minstens 1 kwaliteitshorloge.

De mijne: Omega SMP

Polar (RS200 ofzo)
geeft het uur aan, werkt prima ;)

Sinds december

[Link niet meer beschikbaar]

gekregen van de baas (filiaal met meeste omzet):cool:

Commodoor, maar ga een nieuwe kopen want hij loopt telkens verkeerd, heeft barst, en de knopjes vallen eruit maar hijs wel blingbling :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het merk Boccia zeer goed moet je maar eens in typen op google mike 18. Die horloges zijn gemaakt van titanium en van zeer goede kwaliteit en de prijsklasse is ongeveer van 75 tot 150 en missschien een uitschieter tot 200. ze zijn mooi en titanium is een erg fijn en sterk materiaal.

Geen..

tw steel, automaat

Jammer dat er zo kinderachtig gereageerd word. Ik zou ook graag een horloge kopen, gewoon als sexy accesoires. Weet alleen niet wat voor eentje, met leren bandje of juist metaal enz. Zou graag foto's zien van jullie.

Ik heb deze. Hij is zilver kleurig met een bruin bandje van het merk Davis en was volgens mij iets van 115 euro. Niet zo duur dus maar wel chique. Het is een zeer groot model en ik heb vrij dikke polsen. Hier een foto, sorry voor de crappy telefoon foto's:
r9pmh5.png

2573ggo.png

Heeft ook stopwatch functie etc.

Hou niet van sieraden bij mannen, maar een goeie klok om de pols kan ik wel waarderen...

watch.jpg

die, maar dan een zilverkleurige klok ipv wit.

Ik vind het merk Boccia zeer goed moet je maar eens in typen op google mike 18. Die horloges zijn gemaakt van titanium en van zeer goede kwaliteit en de prijsklasse is ongeveer van 75 tot 150 en missschien een uitschieter tot 200. ze zijn mooi en titanium is een erg fijn en sterk materiaal.

Ik heb inderdaad ook een Boccia Chrono gekocht een paar jaar geleden. Zijn best mooie horloges, maar ik was een beetje uitgekeken op de titanium kleur. Ik vind stainless steel toch net iets mooier.
Ik heb hem dan ook aan mn pa gegeven en die is er hartstikke blij mee. :D

Seiko..iets met titanium. Geen idee wat voor type, draag al jaren geen horloge meer.

ik heb sinds kort een diesel horloge. zeker sT dingetje om mijn pols:)

Breitling for bentley

TW Steel:

45ae8fb862501.jpg

it's all about the details ... gasten een horloge maakt je outfit gewoon af... maar niet bij een pak ;)

Een namaak Versace jaren geleden gekocht in Tunesië.

Terug
Naar boven