MuscleMeat

het grote 'wat voor horloge heb jij' topic

op uiterlijk, de bovenste, komt vooral omdat ik niet van overheersende glimkleuren houd, dus bijv hele horloge in goude kleur ipv met een leren band.

Persoonlijk vind ik de Breitling erg mooi!

diesel

Lol, is allemaal swiss made hoor, geen chinese rommel :D
Fake ja, dat wel, maar op uiterlijk is er geen verschil, en werken ook automatic ;)

Mwah, ik ken de bovenste en de onderste vrij goed. Ik kan toch wel een paar verschillen opnoemen hoor ;)

Serieus - zet er eens een plaatje van een echte naast en je ziet de verschillen meteen. Ik zou voor een Seiko gaan in deze prijsklasse.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

omega =)
omega2810dial500x70gl.jpg

Pas nieuw gekocht via ibood:
[Link niet meer beschikbaar]

Dieseltje, past in me budget en gewoon casual

Een Casio van 5 jaar oud ofzo, maar wil een nieuwe. Zal denk ik een rolex-replica kopen.

Een Raymond Weil Tango, ik vond hem toen - acht jaar geleden - mooi, nu te patserig ...

419RVEMVJHL._SL500_AA280_.jpg

Deze krijg ik binnekort thuis:

Seagull 1963 Chinese Air Force:
Seagull1963face.jpg

De band kan ik nog eventueel vervangen, dan krijg je zo iets (niet mijn foto):
3521y83.jpg

Ik heb er al veel positieve dingen over gelezen op horlogeforum.nl, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik heb de 21 zuan versie (21 jewels).

Ziet er mooi uit, waar heb je deze besteld? (en wat was de prijs)

Marc Ecko met een boel Swarovski steentjes

[Link niet meer beschikbaar]

In totaal was het iets van €160 incl. verzendingskosten. Ik heb dan nog een lederen bandje gekocht van €30. Ben er nog steeds zeer tevreden van :)

Ik heb hem ook. In het echt is hij veel mooier dan op het plaatje. Ik draag hem graag (nog steeds op NATO). Met z'n 38 mm doorsnee lijkt hij op papier niet groot, maar dat valt in de praktijk erg mee.

Ik heb een rolex, met rond het uurwerk van die ini mini diamantjes .. Niet te opzichtig maar toch erg mooi .. heb hem al een tijdje maar ben er nog steeds trots op .. :D

Tokyoflash Negativ
Niet veel mensen dat van de 1e keer het uur juist kunnen lezen :)

Dan nog een Diesel van 2004 ofzo (geen afb gevonden)
En onderstaande Nixon met zwarte ipv houte blokjes (beide) van mijn broer die ik ook vaak draag.

Terug
Naar boven