Fitness Seller

Het grote XBOX360 topic

Guido20

Competitive Bodybuilder
Waardering
5
Ik heb dus sinds kort weer een xbox 360, ben hier wel blij mee. Leuk spul. Gaat alleen ten koste van je relatie :D.

Maar spelen hier nog meer mensen PGR 3 online?
Zo ja, kom maar op :D

En heeft iemand Gears of War al aangeschaft? Is het echt zo vet als iederee zegt? Anders moet ik die ook maar ff oppikken ergens.

GOW is het mooiste spel dat tot nu toe is uitgebracht is op welk platform ook. Het speelt ook nog eens prima, ook al kan het vrij eentonig worden. Maar goed daar hebben meer spelen last van.

PGR3 speel ik niet meer online, maar wil best een potje met je sparren Guido20. Ben geen superracer maar heb regelmatig online potjes gewonnen met 8 man.

GoW ownt zwaar. Op de gameplay heb ik m getjekt echt zo phat. Je moet wel tegen een beetje bloed kunnen:P.

gow is ****ing vet!!! heb het nu denk ik een uurtje of 10 gespeeld en ben al aardig ver, speel em nu op casual maar ga em ook nog ophardcore en insane proberen als ik em heb uitgespeeld. pgr 3 vind ik ook wel vet maar vind test drive unlimited vetter en speel niet online want dat heeft me nog nooit kunnen boeien en ben te lui omdat e gaan instellen. :)

goed topic trouwens:)

• Topic Starter Topic Starter
GOW is het mooiste spel dat tot nu toe is uitgebracht is op welk platform ook. Het speelt ook nog eens prima, ook al kan het vrij eentonig worden. Maar goed daar hebben meer spelen last van.

PGR3 speel ik niet meer online, maar wil best een potje met je sparren Guido20. Ben geen superracer maar heb regelmatig online potjes gewonnen met 8 man.

Lijkt me wel lache om een potje te doen, ben ook niet zo'n held hoor. Maar ik moet zeggen dat ik nog niet echt wegwijs wordt uit xbox live. Hoe kan ik jou uitnodigen voor een spelletje dan?

• Topic Starter Topic Starter
gow is ****ing vet!!! heb het nu denk ik een uurtje of 10 gespeeld en ben al aardig ver, speel em nu op casual maar ga em ook nog ophardcore en insane proberen als ik em heb uitgespeeld. pgr 3 vind ik ook wel vet maar vind test drive unlimited vetter en speel niet online want dat heeft me nog nooit kunnen boeien en ben te lui omdat e gaan instellen. :)

goed topic trouwens:)

Hmmzzz, toch maar halen dan morgen. Ik was het eigenlijk toch al van plan maargoed :D

ik kan geen 360 betalen :mad:

Ik zou hem voor GoW alleen misschien nog wel eens aan willen schaffen, lijkt me zo'n vet spel. wat ik er van gezien heb zag er iig echt super uit.

Whoesh, sinds zaterdag heb ik er ook eentje, nu nog een 37"+ LCD scherm...

Iemand ervaring met plasma+360?

Neem geen plasma. Neem een lcd die voldoet aan:
1080i/720p
contrast van 3000:1 of hoger
response van 8 ms of lager (let op geen grey 2 grey)
y/pb/pr of component aansluiting

Dan zit 't wel goewd. Vooral de Samsungs zijn echt top.

heb sinds een weekje of 2 de xbox 360 thuis staan
heb eigenlijk nog maar 1 spelletje gespeeld, burnout revenge
verslaaaaaaaavend
gelukkig ben ik na een uurtje knettergek en moet ik gewoon stoppen ;)

echt een fijn speeltje :D

ik wacht op de executor chips.. danpas ga ik een 360 aanschaffen.

Komen die ook in deze xbox? When?

Heb em ook in mijn vorige xbox zitten, heel fijn chippie is dat!

er is van executor al een copy kit Divineo.com - Product Information en er zijn al andere chips uit (Fractal en globe 360)

deze zijn opzich al goed.. heb in mijn huidige XboX een executor zitten.. prima ding.

de huidige chips en copy kits kunnen al firmware flashen van de 360, dus er is al flink wat mee te doen.. maar de executor werkt gewoon simpel.

helemaal geen chip nodig man, firmware flash werkt goed. heb al 42 spellen:)

krijg dit weekend eindelijk mn 32 inch LG lcd tv:)

Laatst bewerkt:
Iemand enig idee of het mogelijk is om 'm op een standaard 19inch flatscreen aan te sluiten en of dat aan te raden is?

is mogelijk jah, en schijnt wel goed beeld te geven.

Iemand enig idee of het mogelijk is om 'm op een standaard 19inch flatscreen aan te sluiten en of dat aan te raden is?

Computer monitor bedoel je? Moet je wel een VGA-kabel kopen. Standaard zit er een composietkabel en componentkabel bij het premium pakket. Composiet kan je met scart verloop aansluiten op een normale tv, component is voor HD-beelden. Echter een VGA-kabel moet je dus nog los kopen.

Heb zelf overigens een VGA-kabel aangesloten op mijn LCD-tv, vind component net iets minder qua beeld.

minder? ik heb gehoord dat component beter was daarom heb ik vast een component kabel gehaald, mja ik zie het vanhet weekend wel als ik mn lcd tv heb anders haal ik wel een vga kabel.

Terug
Naar boven