Notorious W1
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 159kg
- Vetpercentage
- 3%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je graphics belangrijk vindt kan je beter een pc halen...
jaartje wachten koop je er 1 voor de helft. met de 360 ook gedaan
![]()
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic.....huppel nu maar weer snel naar het gaystation 4 topic....
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic.....huppel nu maar weer snel naar het gaystation 4 topic....
Net zo´n domme discussie of je nu beter een iphone 5s of een samsung galaxy s5 moet nemen.Dit. Heb persoonlijk gruwelijke hekel aan Sony, dus al is die playstation beter zal me worst zijn.
nog geen weekje werken man lolgaat 500 kosten dat dingnet op site van game mania gezien
Net zo´n domme discussie of je nu beter een iphone 5s of een samsung galaxy s5 moet nemen.
Net zon domme discussie of je nu beter een iphone 5s of een samsung galaxy s5 moet nemen.
Volgens mij kom jij speciaal naar het Xbox one topic om Xbox af te kraken lekker kansloos... ---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------lol umad? Als jij er beter van wordt om sony af te zeiken moet je dat doen toch, heel de wereld weet toch dat die xbox faalt

please ssst, anders moet ik me spaarpot openbreken.Forza Horizon 2 is gruwelijk. Lijkt qua gameplay erg op deeltje 1, alleen is alles nu groter, beter en nog meer open wereld. En graphics zijn echt om je vingers bij af te likken.![]()