AndroidHealthClinic

Het grote XBOX360 topic

Gewoon kopen die handel. Al zou je alleen iedere week maar een half uurtje spelen. Ik had hetzelfde, maar toch maar gekocht, echt geen spijt van.

Wat is je gamer tag? Gaan we een keer PGR doen..... hoewel ik het al tijden niet meer hebt gespeeld.

damn big! ik zie bij jou en guido dat je em rechtop hebt staan,geen last van krassen op de dvds? ik heb em een paar dagen rechtop gehad,maar kreeg krasjes dus heb em maar horizontaal gezet.

• Topic Starter Topic Starter
damn big! ik zie bij jou en guido dat je em rechtop hebt staan,geen last van krassen op de dvds? ik heb em een paar dagen rechtop gehad,maar kreeg krasjes dus heb em maar horizontaal gezet.

Is het zo dat je daardoor krassen krijgt? Mooi is dat. Heb nu nog geen krassen in ieder geval.

Neem geen plasma. Neem een lcd die voldoet aan:
1080i/720p
contrast van 3000:1 of hoger
response van 8 ms of lager (let op geen grey 2 grey)
y/pb/pr of component aansluiting

Dan zit 't wel goewd. Vooral de Samsungs zijn echt top.
Denk dat je als je een beetje toekomstgericht wil kopen je moet gaan voor 1080p en wat HDMI aansluitingen ;)

1080P is alleen interessant als je een 40inch of groter scherm hebt op een 32 inch of kleiner zie je het verschil tussen 720P en 1080P amper.

En tussen die 32'' en 40''?

Ik wil graag een lcd maar wacht to er meer HD dingen uit ziin, hd-dvd, wat meer digitale televisie etc en dan wil ik gewoon 1080p, al is het maar om het idee :)

De xbox staat me steeds meer aan, ik blijf toch een nerd als het om graphics gaat, eerst de wii kopen en kijken of die speelplezier genoeg levert om niet alsnog voor een xbox te gaan

mja de full hd schermen zijn op dit moment op 1 hand te tellen en zijn allemaal 40inch of groter. dus als je full hd wilt zou ik toch nog een tijdje wachten. of je moet geld zat hebben:)

hardgainers holly shit man, zit ik hier met een lcdschermpje en een oude xdoos :eek!:

voor diegene met gemodde xdozen, kan je games kopieren en branden zoals de oude want downloaden gaat niet met mijn limiet.

ehm het kan volgens mij wel,maar mij lukt het niet echt om een kopie te maken van een kopie.

ehm het kan volgens mij wel,maar mij lukt het niet echt om een kopie te maken van een kopie.

Als je de ISO op een DVD zet als ISO-file wel. Maar goed dan verknal je wel een extra DVD. De ISO en DVD-file kan je gebruiken om met Clone-CD een Xbox360 spel te branden op DVD-DL.

Meesten branden natuurlijk gewoon vanaf HD, maar voor degenen met een downloadlimiet is dat een optie. Moet je wel iemand kennen die de games heeft staan.

Denk dat je als je een beetje toekomstgericht wil kopen je moet gaan voor 1080p en wat HDMI aansluitingen ;)

De specs die ik aangaf zijn voor als je een 360 neemt. Die ondersteunt geen 1080p dus heb je genoeg aan 1080i of liever 720p. Ook HDMI heeft de 360 (nog) niet en ook niet nodig.

ehm gillian sinds de herfstupdate ondersteunt ie wel 1080p :)

Is het wel echt 1080p? Ik dacht dattie alleen 1080p kon ontvangen en 't omzette naar 1080i/720p. Of kan die nu echt 1080p tonen?

Terug
Naar boven