Fitness Seller

Het hart

• Topic Starter Topic Starter
Mens zou bang zijn om nog Deca te gebruiken.
Deca is een mild middel,maar niet voor het hart dus.

Tijdens het onderzoek van de Italianen stierf er nog een bodybuilder: een 29-jarige anabolengebruiker die bewusteloos op zijn bed in zijn flat werd gevonden. Hij injecteerde al een paar maanden 250 milligram

:rolleyes:

Hoe kun je nou sterven van 250 miligram ?

Ik dacht toch echt dat dit niet mogelijk was en dat er af en toe een prof iets kreeg, ik denk beter na.

Volgens mij zijn er meer bb gestorven aan hartfalen dan nieren/lever ed.

Kun je bij een cardioloog een volledig onderzoek laten doen van je hart?
Zoals bv. Het verstenen van cellen enz.
Tzou wel eens handig kunnen zijn want men volgende kuur bestaat deels uit Deca en winny en het is de eerste keer dat ik in aanraking kom met deze producten.
Beetje zekerheid kan nooit kwaad hé.
Iemand al eens zo een onderzoek gedaan?

Jep,in aalst (oost-vlaanderen) in het OLV ziekenhuis !
Staan enorm bekend op het gebied van het hart.

Hoe zouden cardiologen eigenlijk reageren als je zegt dat je een paar kuurtjes gedaan hebt en nu je hart wil laten controleren ?

Als je kuurt of van plan bent om te gaan kuren zou je eigenlijk vooraf een cardiologisch onderzoek moeten laten doen en als daaruit blijkt dat je een hartafwijking hebt niet meer kuren dus.
Vreemd dat niemand dit laat doen voor hij begint te kuren ik heb dit indertijd laten doen en jaarlijks doe ik dit opnieuw.

Als je kuurt of van plan bent om te gaan kuren zou je eigenlijk vooraf een cardiologisch onderzoek moeten laten doen en als daaruit blijkt dat je een hartafwijking hebt niet meer kuren dus.
Vreemd dat niemand dit laat doen voor hij begint te kuren ik heb dit indertijd laten doen en jaarlijks doe ik dit opnieuw.
Zijn er dan nooit veranderingen opgetreden tijdens de jaren van kuren?
Als je het zo hoort van Deca mild middel...Hmmmjjjaaaa....Denk daar nu ff anders over.
Denk maar toch men volgende kuur een primo only gaat zijn,dit ff terzijde.

Zijn er dan nooit veranderingen opgetreden tijdens de jaren van kuren?
Als je het zo hoort van Deca mild middel...Hmmmjjjaaaa....Denk daar nu ff anders over.
Denk maar toch men volgende kuur een primo only gaat zijn,dit ff terzijde.

Ja hoor, groter hart maar voor de rest niks speciaals.

Mij is door een sportarts verteld dat cardio een must is bij bodybuilding !
En dan geen low intensity maar echt conditiewerk om je hart zo fit mogelijk te houden.
Na een kuur moet het volgens mij even wennen aan extra massa die het moet voorzien van bloed en ook het extra gewicht die je meedraagt,dus hier is cardio ook wellicht belangrijk

Hart zo fit mogelijk houden ; beste conditiewerk zijn intervals,of het nu op de fiets is of lopend maakt niet uit.
De lange cardiotrainingen zijn imo enkel goed voor vetverbranding...als ik trouwens 4 keer 4 minuten tempo loop verbrand ik de uren nadien meer dan tijdens een een eenmalige cardiosessie van 1 uur.

hou goed rekening met cholesterol.....deze zorgen namelijk voor de verstening vd cellen.
Let op je olieen.Daarom moet je goed kijken met bijvoorbeeld serms,anti A en anti E dat je goed je omegaas neemt.Idem voor deca.

Niet iedereen gelijk in paniek omtrent Deca,nee het is geen mild middel,en ja cts door hartfalen kunnen ontstaan.Maar rookte deze sporters?Gebruikte ze sterke drank,rekreative drugs,etc.Deden ze cardio.Ken plenty grote jongens,die de trap bij de sportschool niet op en af kunnen,zonder uit te hijgen.....maw no panic

Het viel mij op dat ze allemaal al enkele maanden bezig waren,maarja 2 maanden is ook een paar........dus.....ja........dus...:D

Maar het lijkt mij dat als je 4maanden achter elkaar een test gehalte in je lichaam heb wat ver bove je natuurlijke nivau ligt dat dat ook niet goed is voor je ?:hamer:

Is wijn dan goed voor het hart ofzo Kriel ?

Het viel mij op dat ze allemaal al enkele maanden bezig waren,maarja 2 maanden is ook een paar........dus.....ja........dus...:D

Maar het lijkt mij dat als je 4maanden achter elkaar een test gehalte in je lichaam heb wat ver bove je natuurlijke nivau ligt dat dat ook niet goed is voor je ?:hamer:

Is wijn dan goed voor het hart ofzo Kriel ?

nee gister was gewoon mijn zondag ivm met mijn werk.Ik drink geen sterke drank,en een wijntje vind ik lekker.

Bedankt iedereen voor julliie toevoegingen,zo te zien zijn het allemaal factoren die een rol daarin spelen.

maar dit alles is dit gebaseerd op langdurig gebruik, of ook al bij een 1e keer van 10 weken Deca..?

ben zelf nl. in de eerste week van 1e kuur deca en sust..
dus ben toch ff benieuwd!

wat denk je nou zelf gozer,dat je van 1 sigaret ook dood gaat?

Het is zelf bewezen dat 1 wijntje (wel rood) gezond is voor je hart en vaten!

1 flesje zeker 6x zo goed

ik slik altijd omega vetzuren tijdens mijn kuur, geen idee of het zal helpen

Terug
Naar boven