Aardig stukje Kriel.
Bedankt.
Als je ontnuchterd ben je mag je gerust nog wat van die info posten.
Mazzel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardig stukje Kriel.

Zijn er dan nooit veranderingen opgetreden tijdens de jaren van kuren?Als je kuurt of van plan bent om te gaan kuren zou je eigenlijk vooraf een cardiologisch onderzoek moeten laten doen en als daaruit blijkt dat je een hartafwijking hebt niet meer kuren dus.
Vreemd dat niemand dit laat doen voor hij begint te kuren ik heb dit indertijd laten doen en jaarlijks doe ik dit opnieuw.
Zijn er dan nooit veranderingen opgetreden tijdens de jaren van kuren?
Als je het zo hoort van Deca mild middel...Hmmmjjjaaaa....Denk daar nu ff anders over.
Denk maar toch men volgende kuur een primo only gaat zijn,dit ff terzijde.
die laatste bedoelde ik eigenlijk,maar na 3 glz torres weet ik het niet meer zo hehehehe

Mij is door een sportarts verteld dat cardio een must is bij bodybuilding !
En dan geen low intensity maar echt conditiewerk om je hart zo fit mogelijk te houden.
Na een kuur moet het volgens mij even wennen aan extra massa die het moet voorzien van bloed en ook het extra gewicht die je meedraagt,dus hier is cardio ook wellicht belangrijk

Het viel mij op dat ze allemaal al enkele maanden bezig waren,maarja 2 maanden is ook een paar........dus.....ja........dus...
Maar het lijkt mij dat als je 4maanden achter elkaar een test gehalte in je lichaam heb wat ver bove je natuurlijke nivau ligt dat dat ook niet goed is voor je ?
Is wijn dan goed voor het hart ofzo Kriel ?