- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze gaan niet winnen

hey het was niet mijn belofte hé!en jij betaalt EEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()

jammer, beloof anders......hey weetje ik heb een probleem met php. als wij hebben gewonnen help je me dan?Ik ben beschikbaar voor de spotprijs van 75 GBP/uur excl. adminstratiekosten en VAT.jammer, beloof anders......hey weetje ik heb een probleem met php. als wij hebben gewonnen help je me dan?
thxIk ben beschikbaar voor de spotprijs van 75 GBP/uur excl. adminstratiekosten en VAT.
Je kunt je probleempje anders ook gewoon posten, mss als ik me verveel wil ik wel ff kijken..
ik ga eerst zelf wel ff researchen voordat ik jou ga lastig vallen 

thx :d ik ga eerst zelf wel ff researchen voordat ik jou ga lastig vallen
maar krijg jij 75 gbp per uur excl admin kosten en vat (wat is dat>?) betaald
?![]()
Nee hoor, is een speciaal prijsje voor jou, normaal werk ik op project basis.thxik ga eerst zelf wel ff researchen voordat ik jou ga lastig vallen
maar krijg jij 75 gbp per uur excl admin kosten en vat (wat is dat>?) betaald
?![]()

oooh wat heb je gestudeert? of gewoon alles uit boeken gehaald?Nee hoor, is een speciaal prijsje voor jou, normaal werk ik op project basis.
joepie!
rtfm vnl.oooh wat heb je gestudeert? of gewoon alles uit boeken gehaald?
---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------
joepie!
als je dat echt doet krijg jij van mij 10 E euro's!
oooh dat mag je niet meer zeggen!Junkdag. Kga allerlei shit eten (taart, patatje oorlog, ijs, NEGERzoenen etc.).

niks speciaals.
mens overhead press klinkt wel leuk eigenlijk. maar zal wel te moeilijk zijn denk
joepie!
als je dat echt doet krijg jij van mij 10 E euro's!