XXL Nutrition

Contest Log Wengstertjes prep log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zou niemand mee hoeven te doen want er zijn een paar met een fantastisch fysiek. Content is de insteek om de progressie te meten en waarderen. Maar die was bij @wovano en @Wengstertje ook indrukwekkend. En stemmen gebeurd toch op gevoel dan voor de meesten ✌🏻
Niet mee eens. Iemand kan deelnemen als soortement stok achter de deur om het beste resultaat voor zichzelf neer te zetten. Een boost van de motivatie, bijvoorbeeld.

Maar ik begrijp dat een ieder zijn eigen reden heeft om zijn of haar stem aan een deelnemer te schenken. Indien die redenen niets met bodybuilding te maken hebben is dat schijnbaar ook in orde en daar kan ik mij gerust naar schikken.

Je snapt niet waar de contest over gaat, dus kun je beter niet reageren. ook heb ik al bekend gemaakt op wie ik heb gestemd, dus dat is een open deur.
Vorig jaar heb ik voor de wedstrijd bodybuilders gekozen, en nu voor recreatieve sporters, klaar !
Het is in orde. Ik hoop ( maar durf te betwijfelen ) dat jij met jouw stem het door jou gewenste resultaat bereikt.

Niet mee eens. Iemand kan deelnemen als soortement stok achter de deur om het beste resultaat voor zichzelf neer te zetten. Een boost van de motivatie, bijvoorbeeld.

Maar ik begrijp dat een ieder zijn eigen reden heeft om zijn of haar stem aan een deelnemer te schenken. Indien die redenen niets met bodybuilding te maken hebben is dat schijnbaar ook in orde en daar kan ik mij gerust naar schikken.
True true ik bedoelde ook dat je moet stemmen op progressie en inzet. Niet omdat je iemand een mooie kearl of lekker wijf vindt!

Ontopic

@Wengstertje je ziet er echt fantastisch uit en ben benieuwd hoe je het gaat doen! Alle respect dat je zo inzet en ben echt benieuwd wanneer je pro card gaat halen! Het is niet de vraag of, maar wanneer! Je bent voor mij 1 van mijn voorbeelden op dit forum 💪🏻👍🏻

Hopelijk is er volgend jaar voldoende animo voor een aparte heren en dames contest, dat maakt het stemmen wellicht makkelijker voor sommigen.

Maar dit is @Wengstertje 's log.
Super gedaan! :flex: Deel gerust meer foto's van Odin :D

Ontopic

@Wengstertje je ziet er echt fantastisch uit en ben benieuwd hoe je het gaat doen! Alle respect dat je zo inzet en ben echt benieuwd wanneer je pro card gaat halen! Het is niet de vraag of, maar wanneer! Je bent voor mij 1 van mijn voorbeelden op dit forum 💪🏻👍🏻
Mee eens.

• Topic Starter Topic Starter
Hopelijk is er volgend jaar voldoende animo voor een aparte heren en dames contest, dat maakt het stemmen wellicht makkelijker voor sommigen.

Maar dit is @Wengstertje 's log.
Super gedaan! :flex: Deel gerust meer foto's van Odin :D
IMG-20240821-WA0007.jpeg
IMG-20240811-WA0015.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven