Fitness Seller

Contest Log Wengstertjes prep log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Wengstertje heb je neit dat tijdens de cruise je haar weer dikker wordt?
Tijdens het blasten wordt mijn haar echt dunner en lijk ik soms wel te verharen.

Maar in de rust periodes komt het weer terug :-)

Bij haaruitval door toedoen van steroids sterven je haarzakjes toch af (=MPB)? Lijkt me sterk dat er dan iets terug groeit.

Bij haaruitval door toedoen van steroids sterven je haarzakjes toch af (=MPB)? Lijkt me sterk dat er dan iets terug groeit.
Geen idee zover niet in de materie. Ik weet wel dat er genoeg voorbeelden zijn van mensen waar het haar tijdelijk erg dun werd en na het stoppen weer veel voller. Of dit ligt aan aantal haarzakjes of de kwaliteit van haar zelf heb ik niet de diepgaande kennis van.

Mijn ervaring is dat het nu wat dunner is en op de badkamer fase van rui heb gehad en nu weer stabiel is. Als ik straks cruise of zou stoppen wordt tot nu toe altijd mijn haar weer voller.

Ben tot nu toe gelukkig nog gezegend met volle bos haar. Maar goed weet dat het anders kan worden.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is idd van latere zorg lijkt me. Eerst maar eens 80 zien te worden :hahaha: Als ik sommige oude mensen zie vraag ik me af of je dat überhaupt wel moet willen tho, maar dat is een ander verhaal.

Hoe weet je dat trouwens van de vruchtbaarheid? Heb je het recent laten onderzoeken? Of heb je iemand zwanger gemaakt?
Ja ik leef meer van ik leef in het heden. Je weet nooit hoe alles loopt.

En ja heb vorig jaar tot 2x toe mijn ex zwanger gemaakt beide midden in mijn blast

Oeh, bonuspunten! 😁

Before en after post ik maar in mijn topic hier aangezien dit niet in de contest zelf word gezet op de stem pagina.

12 weken zitten hier tussen, 12,2kg verschil. Eerste 2 weken waren nog een healthfase waar ik de 110,8 heb aangetikt en vanochtend 96,8kg dus in totaal 14 kg eraf in die 10 weken dat ij daadwerkelijk heb gecut.

PSX_20240831_162744.jpg
PSX_20240831_155500.jpg

BDB is meer een T dan een V, sterk.

Man wat een fysiek zeg!
💪🏽💪🏽

Je weet dat ik je grootste fan ben hier, hoop dat je begrijpt dat ik dit jaar voor recreanten heb gekozen.

Grtz van je

sexy pig GIF

Je weet dat ik je grootste fan ben hier, hoop dat je begrijpt dat ik dit jaar voor recreanten heb gekozen.

Grtz van je

sexy pig GIF
Dat je voor recreanten kiest ala. Maar als je op iemand stemt die net zo zwaar is als diegebe was voor de contest starte. Nee dat begrijp ik niet. Haha sorry

Dus bij het jureren van een 'bodybuilding' wedstrijd kies jij niet voor degene met het beste bodybuilding figuur?
Dan zou niemand mee hoeven te doen want er zijn een paar met een fantastisch fysiek. Content is de insteek om de progressie te meten en waarderen. Maar die was bij @wovano en @Wengstertje ook indrukwekkend. En stemmen gebeurd toch op gevoel dan voor de meesten ✌🏻
Dat je voor recreanten kiest ala. Maar als je op iemand stemt die net zo zwaar is als diegebe was voor de contest starte. Nee dat begrijp ik niet. Haha sorry
Ben het met je eens, maar wil wel de opmerking maken dat ze de tweede helft er wel keihard voor gegaan is. Maar zoals ik hierboven aangaf is stemmen tijdens een contest toch ook heel veel gun factor!

Had wel 6 stemmen uit kunnen brengen 😅

Ik houd niet van de zogenaamde participatie trofeeën. Jij wel, dat is jouw goed recht. Ik kan het nergens vinden maar durf wel te raden op wie jij hebt gestemd.
Je snapt niet waar de contest over gaat, dus kun je beter niet reageren. ook heb ik al bekend gemaakt op wie ik heb gestemd, dus dat is een open deur.
Vorig jaar heb ik voor de wedstrijd bodybuilders gekozen, en nu voor recreatieve sporters, klaar !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven