My man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
My man
Hoe gaat het bij jou met de acne? (Mast)ga nu 200 MG Primo bestellen want vanaf 10 september gaat test naar 300 primo naar 1200 mast hetzelfde tren naar 150 mg. Zoveel olie kan ik niet kwijt hoor.
einde prep misschien ook anavar en Halostine toevoegen (mits ik het nodig heb zei hij)
Halo nog nooit gebruikt dus ben stiekem wel benieuwd wat dat brengt![]()
Je ziet toch de foto's?
Ik laat mijn hoofd tenminste zienSnap niet dat jullie hier zolang mee wachten. Shit is een kwestie van leven of dood. Wie the fjck wilt er vrijwillig rondlopen met een alien hoofd.
Ja niks zichtbaar, maar als je over de huid voelt kan het wel ruw zijn vandaar🙃
nee hoor prima glad. af en toe wel eens een verdwaald puistje. maar that´s itJa niks zichtbaar, maar als je over de huid voelt kan het wel ruw zijn vandaar🙃
Mag ik hier op antwoorden ?Als je cardio doet, op welk apparaat/hartslag hartslag zit je dan? Ik neem aan dat je met een paar keer per dag iets in huis hebt.
Ben jij al zo oud dan🤭🤦🏻geintjeMag ik hier op antwoorden ?
Ik doe vooraf 12-15 min. op de eclipse trainer. probeer mijn hartslag rond de 120bpm te houden. als je jonger bent, kan dat iets hoger.
(220- je leeftijd en daar ~ 75% van)
Jouw rug is zo groot dat alles erop klein lijkt 🤣nee hoor prima glad. af en toe wel eens een verdwaald puistje. maar that´s it
of mijn rug lijkt zo groot omdat de rest heel klein is

Je rug zie je van de achterkant en dan zie je het heel klein niet 😜😘of mijn rug lijkt zo groot omdat de rest heel klein is![]()
Good job sir.