XXL Nutrition

Contest Log Wengstertjes prep log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij heeft een freaky bruut fysiek. Maar zijn haarlijn is game over. Hij moet asap aan de supplementen.

Snap niet dat jullie hier zolang mee wachten. Shit is een kwestie van leven of dood. Wie the fjck wilt er vrijwillig rondlopen met een alien hoofd.

• Haha
Waarderingen: GruX
ga nu 200 MG Primo bestellen want vanaf 10 september gaat test naar 300 primo naar 1200 mast hetzelfde tren naar 150 mg. Zoveel olie kan ik niet kwijt hoor. :o

einde prep misschien ook anavar en Halostine toevoegen (mits ik het nodig heb zei hij)

Halo nog nooit gebruikt dus ben stiekem wel benieuwd wat dat brengt :P
Hoe gaat het bij jou met de acne? (Mast)

Eigenlijk moeten we niet elkaar fokken met elkaars haarlijn. We kennen allemaal de struggle.

Je kan toch eventueel haar transplantatie doen? Snap dat het kut is maar boeien kaal is kaal

• Like
Waarderingen: GruX
Als je cardio doet, op welk apparaat/hartslag hartslag zit je dan? Ik neem aan dat je met een paar keer per dag iets in huis hebt.
Mag ik hier op antwoorden ?
Ik doe vooraf 12-15 min. op de eclipse trainer. probeer mijn hartslag rond de 120bpm te houden. als je jonger bent, kan dat iets hoger.
(220- je leeftijd en daar ~ 75% van)

Mag ik hier op antwoorden ?
Ik doe vooraf 12-15 min. op de eclipse trainer. probeer mijn hartslag rond de 120bpm te houden. als je jonger bent, kan dat iets hoger.
(220- je leeftijd en daar ~ 75% van)
Ben jij al zo oud dan🤭🤦🏻geintje

• Topic Starter Topic Starter
Screenshot_20240906_142248_WhatsApp.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven