Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

The Three Stooges

DSC01314.jpg

100_1704.jpg

DSC00435.jpg

do they even lift

11 jaar alweer. :)

2wdslk4.jpg

Hij weet wel dat 'ie niet op het aanrecht mag, maar is er toch maar gaan zitten toen ik heel even weg was. :p

25z1duv.jpg

dbtjqs.jpg

Een kat kan soms op de meest irritante plaatsen komen liggen :P

2ex7cd5.jpg

• Topic Starter Topic Starter

http://i49.tinypic.com/2ex7cd5.jpg

Whaha wat is dat toch met katten en toetsenborden? Hoe vaak ik al 333333959584jkkkkkkkkkkkkkkk getypt heb in een chat dat wil je niet weten :roflol:

2f07lex.jpg

BEEFCAKE!

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 13:17 ----------

2ur7dw7.jpg

Just chillin'.

De naakte moet ff dekentje hebben anders is het te koud whehe.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 13:20 ----------

210nc77.jpg

Haha wat een freakshow Rob, wel grappig though. :p

Hhaha geniaal dit topic. Zo herkenbaar allemaal. Wat zijn het toch een eigenwijze beesten.

Schitterende beestjes Rob. Wat heeft die exoot een groot hoofd vergeleken die naakte kat :D

OMG sooo cuteeeeee

wat is eigenlijk een leuk simpel huisdier dat je bijv op kamers mag hebben? kwou eerst een parkiet kopen maar dat mag niet :/

• Topic Starter Topic Starter
Hhaha geniaal dit topic. Zo herkenbaar allemaal. Wat zijn het toch een eigenwijze beesten.

Schitterende beestjes Rob. Wat heeft die exoot een groot hoofd vergeleken die naakte kat :D

Ja die exotic heeft sowieso echt een extreem buffe kop, daar hebben we hem ook op geselecteerd :)

suxapl.jpg

Hier was hij nog wat jonger. De laatste tijd begint hij goede te beefen ;)

Laatst bewerkt:
Van mij is ook een stuk gegroeid,
2eege2e.jpg

2ex7cd5.jpg

Hier ook, wanneer ze naar hun zin te weinig aandacht krijgen gaan ze gewoon lekker lang uit op je toetsenbord liggen. Wanneer ik met de PS3 aan het spelen ben gaat 1 van de drie midden voor de tv in het beeld staan :roflol:

Hondenmens! ...met twee Ragdolls heertjes van ca. 14 mnd oud....

nr 1
step-away-from-the-chick_FB.jpg

en heer nr 2
Macho-eng-Ipad_2.jpg

Was toen ze alleen nog maar een kleine krabpaal hadden: Paste eigenlijk maar 1 kleine kat in het mandje...maar als de andere grote kat er gewoon boven op gaat liggen passen er ook twee in.

x2q4vo.jpg

Onze lelijkerd maar oh zo trouwe volgeling: Hij volgt je echt door het hele huis heen.

33z7p1l.jpg

Laatst bewerkt:
wanne lieveee

Terug
Naar boven