chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zijn domme beesten.....\
hmm, hoe lang is die al weg dan?
Mijn ma had toevallig afgelopen week van die chips in dr katten laten zetten. Nu kan je telkens terugvinden waar ze zijn (geweest).

LOL inderdaad.......
K*t man ik heb me vingers gekruist !Piccccccccccccccccccccccccccccs dan please ?

Uiteraard mogen we Lil Bub niet vergeten, dit katje ondanks alle mankementen blijft echt een snoesje;
Wat doe jij hier met zulke stats ben je ongetwijfeld een honden-liefhebber, fgt pls go
Vraagje; ik heb 2 dames van ongeveer 8 maanden en ik twijfel over wel/ niet laten castreren (heet bij poezen schijnbaar ook zo). Wat zouden jullie adviseren? Het zijn binnen katten en als ik bijv de deur open laat staan dat schieten ze niet naar buiten, ze blijven hoogstens wat bij de deur staan of proberen héél voorzichtig een pootje buiten te zetten maar als ik ze een geluid maar gaan ze weer naar binnen (dus ik denk dat ik niet bang hoef te zijn dat ze er opeens vandoor gaan).

Vraagje; ik heb 2 dames van ongeveer 8 maanden en ik twijfel over wel/ niet laten castreren (heet bij poezen schijnbaar ook zo). Wat zouden jullie adviseren? Het zijn binnen katten en als ik bijv de deur open laat staan dat schieten ze niet naar buiten, ze blijven hoogstens wat bij de deur staan of proberen héél voorzichtig een pootje buiten te zetten maar als ik ze een geluid maar gaan ze weer naar binnen (dus ik denk dat ik niet bang hoef te zijn dat ze er opeens vandoor gaan).
Er zijn natuurlijk bepaalde kosten aan verbonden. Maar als je die kan overzien zou ik het zeker doen. Anders is het wat natty zegt, dat best sopt een keer de deur uit en dan is het dus bukkake party voor alle hitsige buurtkatten. Tijdje later zit jij met alle jonkies opgescheept.