XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

wat is er zo leuk aan een kat..

wat is er zo leuk aan een kat..
Het zijn domme beesten.....\
als het hun uitkomt.......

catsa.jpg

hmm, hoe lang is die al weg dan?

Mijn ma had toevallig afgelopen week van die chips in dr katten laten zetten. Nu kan je telkens terugvinden waar ze zijn (geweest).

Vraagje; ik heb 2 dames van ongeveer 8 maanden en ik twijfel over wel/ niet laten castreren (heet bij poezen schijnbaar ook zo). Wat zouden jullie adviseren? Het zijn binnen katten en als ik bijv de deur open laat staan dat schieten ze niet naar buiten, ze blijven hoogstens wat bij de deur staan of proberen héél voorzichtig een pootje buiten te zetten maar als ik ze een geluid maar gaan ze weer naar binnen (dus ik denk dat ik niet bang hoef te zijn dat ze er opeens vandoor gaan).

• Like
Waarderingen: Obee
Innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Op FB volg ik alle Famous Internet Cats, mijn favoriet is denk toch Luna de Fashion Kitty

http://www.facebook.com/the.fashion.kitty?fref=ts

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 15:12 ----------

Uiteraard is de Shirnoneko kattenfamilie meest fascinerend tam getrained.. (Srs als je Shironeko niet kent, pls leave this topic now pls gooby..)

http://www.facebook.com/Shironekovn?fref=ts

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 15:14 ----------

Maar ook de minder bekende Internet cats van de nieuwe generatie zitten ook een paar schattige talentjes tussen, mijn favoriet in deze KATegorie is Pretzel, beter bekend als "The little kitty that could" (http://www.facebook.com/TheLittleKittyThatCould?fref=ts)

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 15:17 ----------

Uiteraard mogen we Lil Bub niet vergeten, dit katje ondanks alle mankementen blijft echt een snoesje;

En je bent sowieso wannabe fgt als je Colonel Meow niet kent;
http://www.facebook.com/colonelmeowinthecity?fref=ts

Houden jullie beetje van breaded cats? Want hier heb ik paar leuke voor de liefhebbers;

tumblr_m1phk3Cco91roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m2y8nwj91h1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m2t3wlAmF21roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m2uxx5RMeF1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m2r3hkhfx91roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m2fvzljdhj1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m3ii8t34qK1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m3l2slLQEs1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m83r5ueIPw1roe4b7o1_1280.jpg

Haha bengaaltje is not amused :D

tumblr_m83rbb3tNu1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m81ycfzSmp1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_mag9weS6p91roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_mg83zs1Ym01roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_mdtnnkEDv91roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_mcpvtfal571roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_mbzkh68O2J1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_mb9gy1RNjQ1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m1v6klprAR1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m1yogtQp9m1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m20er3s4gi1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m1zr0y7c191roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m20qkeCWxK1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m28rppEvMs1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m2jzlmv3kp1roe4b7o1_1280.jpg

tumblr_m2hhr5Wx3k1roe4b7o1_1280.jpg

Hehehehehe haar poesje zou ik ook wel willen breaden... (met mijn hotdog har har har )

Vraagje; ik heb 2 dames van ongeveer 8 maanden en ik twijfel over wel/ niet laten castreren (heet bij poezen schijnbaar ook zo). Wat zouden jullie adviseren? Het zijn binnen katten en als ik bijv de deur open laat staan dat schieten ze niet naar buiten, ze blijven hoogstens wat bij de deur staan of proberen héél voorzichtig een pootje buiten te zetten maar als ik ze een geluid maar gaan ze weer naar binnen (dus ik denk dat ik niet bang hoef te zijn dat ze er opeens vandoor gaan).

Ik zou het wel doen. Je hebt zo'n tijd dat die beesten krols zijn en als ze eenmaal ontsnappen dan kan t maar zo zijn dat je over een tijdje wel een nestje hebt.
Of je moet dat al niet erg vinden:p

• Topic Starter Topic Starter

Er zijn natuurlijk bepaalde kosten aan verbonden. Maar als je die kan overzien zou ik het zeker doen. Anders is het wat natty zegt, dat best sopt een keer de deur uit en dan is het dus bukkake party voor alle hitsige buurtkatten. Tijdje later zit jij met alle jonkies opgescheept.

EPICCCC

BUB looks past the neighbors' yard, across the park, and into forever.

Er zijn natuurlijk bepaalde kosten aan verbonden. Maar als je die kan overzien zou ik het zeker doen. Anders is het wat natty zegt, dat best sopt een keer de deur uit en dan is het dus bukkake party voor alle hitsige buurtkatten. Tijdje later zit jij met alle jonkies opgescheept.

Kunnen poezen zwanger raken van bukkake?

Terug
Naar boven