- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Wel als ze hun speeltjes mee nemen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(ze volgen de cursor
)
Whaha ja ik heb die katten ook altijd voor de laptop liggen. Beesten gaan echt altijd op je toetsenbord staan. Een vooral de caps lock knop is populair.
Ook wel eens gehad dat ik een film via laptop en hdmi kabel op de TV zat te kijken. Op 3/4e van de film ging de kat op het toetsenbord zitten en drukte 73 knoppen in. Vervolgens werd het mkv bestand besneden, de helft verwijderd en weet ik wat voor zaken. Resultaat: mkv bestand naar de klote. Potverdomme zit dat beest je aan te kijken met die grote ogen terwijl ik hem door flip.
Can't stay mad...

Die van mij drukt ****ing vaak me beeldscherm uitIs zo'n touch knop, laat hij zich altijd tegen aan vallen
Altijd tijdens het gamen, en vervolgens kan ik niet zeggen dat het door me kat komt, aangezien niemand dat toch gelooft![]()
?Whahahahaaha elke x als je dood gaat vragen ze zeker of je kat je scherm had uitgedrukt?
Is ie alweer terug?
Vroeger nooit een kattenmens geweest. Vond ze altijd onvoorspelbaar en ik dacht dat ze geen band met mensen hadden. Tegendeel is gebleken, heb op dit moment 3 katers. Gekke beesten zijn het, kunnen veel lol met elkaar hebben en alleen vermaken ze zich ook prima. Wel wat muizen en vogels die ze af en toe meenemen, maar dat moet een goeie teken zijn. Beesten van mij gaan ook graag mee wandelen, word wel gek aangekeken als ik achtervolg word door drie katten. Laatst kwam er een hond naar me toe, van enthousiasme was hij aan het kwispelen en blaffen, kat van mij ging tussen mij en de hond staan met dikke staart. Beestje is ontzettend bang voor honden maar wou mij toen beschermen, nooit verwacht van een kat.

Dat is wel het verraderlijke van katten. Je denk dat hij er tussen springt om je te beschermen. Maar meestal als je dan wat beter kijkt lag er gewoon een blikje tonijn op de grond daar ofzo. Bij een kat is het iig altijd eigenbelang. Dat beest zou nog geen meter voor je omlopen. Vergeet dat nooit![]()