MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

• Topic Starter Topic Starter
mijn kat is in de tv kast gekropen en heeft het voor elkaar gespeeld om de harde schijf eruit te gooien. Kapot dus:huilen:
but can't stop loving:D

Klote is dat he!

Mijn kat heeft mijn harde schijf ook een keer van het bureau gesmeten. Al mijn digitale foto's er op (heel veel oude van vroeger ook), 1500+ aan films (jaren over gedaan om te verzamelen). Ik was daar echt, echt heel erg ziek van. Mja je kan die kat niet echt veel kwalijk nemen. Maar ik weet van de andere kant wel dat die beesten zo behendig zijn dat als er shit van tafels etc valt het 9 op de 10 keer aandachttrekkerij is.

Mijn kat drinkt uit glas en heeft nu een nieuwe manier uitgevonden om aandacht te trekken. Poot om onderkant van het glas en gooien maar!
Sta elke dag weer te dweilen...

• Topic Starter Topic Starter
Mijn kat drinkt uit glas en heeft nu een nieuwe manier uitgevonden om aandacht te trekken. Poot om onderkant van het glas en gooien maar!
Sta elke dag weer te dweilen...

Whaha :roflol:

Herkenbaar.

Ik heb vaak een shakebeker met water op mijn bureau staan. Naast mijn laptop. Gaan die beesten er de hele tijd uit proberen te drinken. Zie ik die beker al wankelen.

Dus ik denk, hey ze vinden die beker fijn om uit te drinken. Ik die beker netjes vullen met vers water en zet hem bij hun normale eten en drinken neer. Ze hebben niet eens meer naar die beker gekeken daarna.

Klote is dat he!

Mijn kat heeft mijn harde schijf ook een keer van het bureau gesmeten. Al mijn digitale foto's er op (heel veel oude van vroeger ook), 1500+ aan films (jaren over gedaan om te verzamelen). Ik was daar echt, echt heel erg ziek van. Mja je kan die kat niet echt veel kwalijk nemen. Maar ik weet van de andere kant wel dat die beesten zo behendig zijn dat als er shit van tafels etc valt het 9 op de 10 keer aandachttrekkerij is.

zo dat is wel héél naar! Ja aandachttrekkerij denk ik ook, of gewoon zin om kattenkwaad uit te halen (it is all in the name)
Achja wat je zegt, je word ook niet boos op een baby als die iets omgooit. Een kat kan er net zo min wat aan doen.
Al denk ik dat honden het wel expres doen.
En de kat die de mijne heeft omgegooid ook, bengalen zijn veel te slim

Kat versus Mens: Motorische vaardigheden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1-0

• Like
Waarderingen: mat
haha wtf

http://www.youtube.com/watch?v=rJqDPaf31Gw

Btw dit is wel lache als je je verveeld :) http://www.cartoonizemypet.com/catoonizer/

14o6kn5.jpg

30v2b1u.jpg

35256ap.jpg

2wlzx2v.jpg

Laatst bewerkt:
Wat kijk je nou baasje?

Een vriendin van mij heeft een sfynx en zei zegt dat die kat meer hond is dan kat van karakter. Zelf heb ik een gewone straatkat en een labrador

Daar kan je toch niet boos op worden:)

tis dat t moet

Haha nee kan echt niet :eek:
Maar van mij mag ze in de muren klimmen hoor, alsook in de gordijnen.
De katten zijn er voor mijn plezier, dus ik ontneem hen ook niet al het plezier hier in huize Pun.

Zolang ze niet ergens anders pissen dan in de kattenbak, niet komen schooien als ik zit te eten en mijn bank enigszins niet finaal slopen, vind ik het al gauw goed.

• Like
Waarderingen: Obee

@Obee, dat is ****ed-up!! Sterkte man.

• Like
Waarderingen: Obee
Naast muren klimmen doet ze ook aan vliegen :p

Terug
Naar boven