AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit zijn mitsy en poppy, mijn twee overleden ragdolls.
ik had ze samen met mn ex, ik heb ze bij het uit elkaar gaan aan haar goede zorgen overgelaten. toen begon ze dagelijks in huis met twee weed te roken en in het weekend crack en andere gezondheden.
poezen werden ziek en zijn ingeslapen zonder mijn medeweten.
ze worden gemist en geëerd, waren schitterende poezen

• Like
Waarderingen: Ymir

dit zijn mitsy en poppy, mijn twee overleden ragdolls.
ik had ze samen met mn ex, ik heb ze bij het uit elkaar gaan aan haar goede zorgen overgelaten. toen begon ze dagelijks in huis met twee weed te roken en in het weekend crack en andere gezondheden.
poezen werden ziek en zijn ingeslapen zonder mijn medeweten.
ze worden gemist en geëerd, waren schitterende poezen

Mehh wat een k*twijf :mad:

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:06 ----------

Ook is kleine Jillz gek op Muziek uit de jaren 90 :roflol:

• Like
Ik struikelde net bijna over een kat heen toen ik thuis kwam. ****ing grappig beest, nergens bang voor. Hij ging telkens op zijn rug liggen en ik mocht hem hard aaien en wat stoeien :)

Ik struikelde net bijna over een kat heen toen ik thuis kwam. ****ing grappig beest, nergens bang voor. Hij ging telkens op zijn rug liggen en ik mocht hem hard aaien en wat stoeien :)
Zou je niet weer een kat willen op die momenten? Eentje die niet goor is?

Zou je niet weer een kat willen op die momenten? Eentje die niet goor is?

Op zich wel, maar een kat kun je volgens mij niks leren. Die blijft gewoon in de keuken komen als dat niet mag. En er is geen garantie dat een andere kat niet stinkt. En als ik een vuilnisbakkenras neem is de kans groot dat ik allergisch ben. Van de andere kant ik heb nog een kattenkamertje met luikje in de deur en enorme krabpaal enzo, ik zou alleen een nieuwe kattenbak moeten kopen.
Ik hoop gewoon dat ik me appartement ooit nog verkoop zodat ik een hond kan nemen.

Ik ben verliefd op Jillz!

Poes geniet nog het meeste van ons nieuwe huis. Eindelijk een balkon!
2po2om1.jpg

Ben alleen bang dat ze van het muurtje valt. Ze komt nooit buiten namelijk. Of zou ze instinctief wel weten hoe dat werkt?

Op zich wel, maar een kat kun je volgens mij niks leren. Die blijft gewoon in de keuken komen als dat niet mag. En er is geen garantie dat een andere kat niet stinkt. En als ik een vuilnisbakkenras neem is de kans groot dat ik allergisch ben. Van de andere kant ik heb nog een kattenkamertje met luikje in de deur en enorme krabpaal enzo, ik zou alleen een nieuwe kattenbak moeten kopen.
Ik hoop gewoon dat ik me appartement ooit nog verkoop zodat ik een hond kan nemen.

Want honden ruiken naar roosjes???

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 07:26 ----------

2po2om1.jpg

Ben alleen bang dat ze van het muurtje valt. Ze komt nooit buiten namelijk. Of zou ze instinctief wel weten hoe dat werkt?

Haha dat maakt dan 3 :p

Ahh fijn voor het beestje! :) Instinctief weten ze dat wel hoor! Die van ons paraderen ook altijd op de balustrade van het balkon. Je zou er soms een hartverzakking van krijgen :eek: Maar gaat al bijna 7 jaar zonder problemen. (oja en wij zitten op 7 hoog)

@poensjap
3761047115_6c521f0b3b_z.jpg

2po2om1.jpg

Schuttinkie bouwen?

:roflol:

lioncat3.jpg

3053323907_d63bceb689.jpg

funny+shaved+p*ssy+cat+or+lion+cat+(10).jpg

2po2om1.jpg

Hoe hoog is het? Die van me ma sprong altijd naar beneden.

En als ze een vlieg achterna zitten gebeurt het ook wel eens.

Echt ik ga vandaag of morgen een kat nemen en dan is dat de schuld van dit topic!!!

Zondag halen we een kitten op, ik zal foto's uploaden :D

• Like
Zoals beloofd, hier de foto's van onze Jessy!
Heel actief en speels. Grappig om te zien dat het evenwicht nog moeilijk is waardoor ze soms gewoon omver rolt :)

SfIa2PZh.jpg

• Topic Starter Topic Starter
@Bob1337, cool beetje man. Ziet er wel een beetje, uhmz, stoned uit haha.

Terug
Naar boven