AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

wat een cool beessie zeg :)

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 09:00 ----------

Echt ik ga vandaag of morgen een kat nemen en dan is dat de schuld van dit topic!!!

Groter wonen is geen optie?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
We zijn even een nieuwe bank in elkaar aan't schroeven en de mannen zijn op verkenning

2vmaneo.jpg

En Bert ligt te chillen

m1nuo.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=NisCkxU544c

Tony in zijn favoriete hangplek:

im8h8h.jpg

Tony wordt gehanteerd:

b5i4js.jpg

Bert chillt hard:

2uenywx.jpg

Coole naked cat :cool:

Bert en Tony :roflol:

Ps. ik ben het niet die Tony vast houdt op die foto ;)

Bert is cool!

Ben er zeker van dat m'n volgende een sfinx wordt. Gigantische oren, man :D

Bert is cool!

Ben er zeker van dat m'n volgende een sfinx wordt. Gigantische oren, man :D

Ik moet zelf zeggen dat ik de Sphynx super vind, zoals ik vaker gepost heb. Het is echter wel zo dat hij echt heel veel aandacht op eist. Als ik bv een hele dag alleen thuis ben kan het ooit bijna vermoeiend zijn dat hij de hele dag achter je aan rent. Als je wakker wordt staat hij op je te wachten en laat hij je het eerste uur echt niet alleen. Nou ben ik iemand die het eerste uur van de dag onredelijk sacherijnig is beter met rust gelaten kan worden, dus dat kan wel eens lastig zijn.

Ook als ik bv achter de pc zit te werken is het een afleiding dat hij de hele tijd in je nek gaat zitten ed. Nou hebben wij de kitten gekregen toen hij pas 8 weken oud was en dat is best vroeg. Daardoor worden ze ook wel wat aanhankelijker.

Mijn tip is dus wel goed rekening te houden met deze zaken. En ik heb er natuurlijk al eerder over verteld. Beter zorg je dus dat de kitten een week of 12 bij zijn moeder blijft. Hoe verleidelijk het ook is om een jonge kitten in huis te halen want ze zijn zo ontzettend tof als ze nog zo jong zijn. Ook de eerdere zaken die ik al heb geschreven hier over de Sphynx.

Ook merken we dat die exotic niet genoeg energie heeft om die sphynx te vermaken. Nou hebben wij meer zo'n seal point sphynx en nou heb ik me laten vertellen dat die van karakter ook wat meer uptempo zijn (net als siamees). Maar om die reden kan je denk ik toch het beste 2 sphynxen halen zodat ze hun energie beetje op elkaar kwijt kunnen.

Leuk beest die Bert.
Voelt zo'n beest nou nog wel een beetje zacht aan of?

Ze hebben heel klein laagje zacht haar. Het voelt als een warme perzik :)

Een warme perzik hahahahaha

Ik moet zelf zeggen dat ik de Sphynx super vind, zoals ik vaker gepost heb. Het is echter wel zo dat hij echt heel veel aandacht op eist. Als ik bv een hele dag alleen thuis ben kan het ooit bijna vermoeiend zijn dat hij de hele dag achter je aan rent. Als je wakker wordt staat hij op je te wachten en laat hij je het eerste uur echt niet alleen.
Ik typte dus "sfinx" of wat? :roflol:

Ben al het hele topic aandachtig aan het lezen wat je erover zegt en heb al wat info opgezocht ook. Maakt voor mij eigenlijk niet uit dat ie je constant achterna loopt, hoor. Eén van m'n drie katten doet net hetzelfde; is een echt getraumatiseerd asielkatje dat veel te vroeg van z'n moeder gescheiden geweest is... Wil constant bij me zijn en andere mensen negeert hij (zelfs mijn lief, haha!).

Hm... Twee dure raskatten ineens halen... Wordt geen goedkope maand, maar dat heb ik er misschien wel voor over. :cool:

Het grappigste is dat ik het me nog kan voorstellen ook. :roflol:

Ik typte dus "sfinx" of wat? :roflol:

Ben al het hele topic aandachtig aan het lezen wat je erover zegt en heb al wat info opgezocht ook. Maakt voor mij eigenlijk niet uit dat ie je constant achterna loopt, hoor. Eén van m'n drie katten doet net hetzelfde; is een echt getraumatiseerd asielkatje dat veel te vroeg van z'n moeder gescheiden geweest is... Wil constant bij me zijn en andere mensen negeert hij (zelfs mijn lief, haha!).

Hm... Twee dure raskatten ineens halen... Wordt geen goedkope maand, maar dat heb ik er misschien wel voor over. :cool:

Ja als je al andere katten hebt is het niet nodig hoor. Dacht dat je nog katloos was haha. Het is iig wel fijn voor de kat als hij een speelmaatje heeft. En bij ons is dat een hele luie slome exotic dus dat is wat weinig.

Maar onze sphynx is ook wel erg uptempo dus dat speelt ook mee ;)

Hoi, ik vind het ook superleuk om bovenin de gordijnen te klimmen :)
Groetjes,
Jillz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jups

Wat zegt de vriendin van je baasje daarvan? ;)

grtjs,
Justin

Terug
Naar boven