MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Haha, nou je hebt niks gelogen dat Jillz een pittig ding is hoor :p Met recht een terrorist van de bovenste plank! Me Gusta! :heart:

En ik heb de katten voor mijn plezier, dus zij mogen ook plezier hebben :) Gordijnen zijn daarom geen verboden terrein voor ze :D

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 07:47 ----------

Jups

Wat zegt de vriendin van je baasje daarvan? ;)

grtjs,
Justin

Die heeft daar lekker niks over te zeggen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
WAT DA FACK IS DIT... ik lig net 15 min in bed komt mevrouw op de dekens tussen mijn benen liggen draaien en opeens hoor ik haar uitgebreid pissen. Potverdomme super smerig en zul je ook net zien dat dit overtrek er net vers op zat

WAT DA FACK IS DIT... ik lig net 15 min in bed komt mevrouw op de dekens tussen mijn benen liggen draaien en opeens hoor ik haar uitgebreid pissen. Potverdomme super smerig en zul je ook net zien dat dit overtrek er net vers op zat
Beter dat ze pipi van je krijgt, dan dat ze't schijt van je krijgt :roflol:

Succes met opruimen!

Zou ze toch wat extra in de gaten houden als ze dat voor het eerst doet. Mss blaasontsteking ofzo.

Baasje, niet zo kijken :mad: Straks heeft ze door dat ik haar staart ga pakken :(

Ben ik niet schattig? :engel:

Mijn beker! :D

Ik had 250,- van de belastingdienst terug gehad maar die is er weer direct uit gegaan aan m'n katten :P. Steriliseren (84 ps) + kattenreismand 25 + furminator 25 + kattenvoer 25

2nv9p28.jpg

Iik heb 3 katten...altijd lache met een kat in de buurt.
Die lapjes kat en die grijze langharige zijn zussen, die andere is komen aanwaaien.
Afb0547_zps4ba48c79.jpg

Afb0535_zps896efa95.jpg

Afb0507_zps3819f6ef.jpg

echt geweldig dat katten je kunnen aankijken zo van: ja ga ik nou nog eens geaaid worden of hoe zit t??
Mijn kat die wacht tegenwoordig bovenaan de trap (ik woon op 2e verdieping) totdat ik thuis ben, net een waakhond.
en als ik een bepaald geluidje maakt weet hij dat er een vlieg in de buurt zit die ik weg wilt hebben en dan rent hij t hele huis door
LOVEIT:D

en wat heeft dit met je kat te maken?

lief, Punjab :D

Katten en onzindelijk gedrag is bijna altijd om een statement te maken. Dat ze doodongelukkig is, en niet weet hoe ze het anders kenbaar kan maken. De plek waar ze het doen is heel kenmerkend voor het probleem

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 18:57 ----------

en wat heeft dit met je kat te maken?
Hahahaha prachtig

Katten en onzindelijk gedrag is bijna altijd om een statement te maken. Dat ze doodongelukkig is, en niet weet hoe ze het anders kenbaar kan maken. De plek waar ze het doen is heel kenmerkend voor het probleem

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 18:57 ----------

Woow ik had het zelf niet deprimerender kunnen omschrijven, niemand had dat gekund. Ik denk dat ze voor het eerst krols was en niet helemaal wist wat er gebeurde en dat ze daarom heeft geplast op het dekbed. Maar ik kan ernaast zitten, misschien is ze gewoon doodongelukkig :o

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Leven met katten...

Even naar de wc in de vroege morgen:

j90zk9.jpg

2v13u6g.jpg

Tijd voor administratie:

rbmkp3.jpg

Even een nieuwe radio bestuurbare helikopter uit proberen:

9scs29.jpg

Tijd om ze even op de vensterbank te leggen om te zonnebaden:

34diudl.jpg

j0wv14.jpg

2qclb80.jpg

Savonds een filmpje:

j7c45w.jpg

sgk8p0.jpg

:roflol::roflol: bro, jij hebt echt epic katten!

Terug
Naar boven