MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je toch ook niet met alle poezebeesten proberen, denk ik. Twee van m'n drie katten zouden serieus flippenIk ga in kleermakerszit zitten en leg hem dan op zijn rug.
Ik zet ze gewoon op tafel, klem ze vast en neem tegelijk hun nekvel beet.Ik zou dr wel op rekenen, en dan red je het ook niet alleen met oogdruppels. Gewoon naar je dierenarts en geen genoegen nemen met alleen cavasan zalf of iets in die richting.Ik heb vanavond een kitten in huis gehaald en nu niest ze regelmatig. Haar vorige baasje zei dat het waarschijnlijk door een kleed kwam. Wil dit perse zeggen dat ze niesziekte heeft?
Hoe heet de zalf? En heb je die van de dierenarts of van die vrouw?Hij is nog zo klein en ik heb hem net 2 dagen vandaar dat ik zo voorzichtig ben, maar ik moet hem 4x per dag drupjes geven dus moet het morgen wel gewoon doen. Zal wel goedkomen.
Moet je toch ook niet met alle poezebeesten proberen, denk ik. Twee van m'n drie katten zouden serieus flippenIk zet ze gewoon op tafel, klem ze vast en neem tegelijk hun nekvel beet.
. Een kitten is meestal heel makkelijk, zeker als het nog bij haar moeder zit. Dus de fokker zou in principe al het beestje moeten laten wennen aan zulke dingen.
.Dus als ze 7x niezen is het goed? Jij weet niet dat er meerdere varianten zijn die zich op diverse manieren uiten?Dat komt omdat ze van jongs af aan niet zijn vast gehouden om dingen als nagels knippen enz te doen. Ook al is het bijna niet nodig als je jong zijn, zou ik toch handelingen die later verricht kunnen worden doen om ze eraan te laten wennen dat het normaal is.
Het kan altijd nog, maar het is wel lastiger dan wanneer je oefent. Een kitten is meestal heel makkelijk, zeker als het nog bij haar moeder zit. Dus de fokker zou in principe al het beestje moeten laten wennen aan zulke dingen.
Niezen doen alle katten en wil niet zeggen dat ze gelijk de niesziekte hebben. Als ze niet 8x achter elkaar niezen is het goed.
Qua zalf zal het wel iets als Ophtosan zijn, meestal worden er homeopathische middelen gebruikt door fokkers.
Heb je iemand in huis die je kan helpen met het oog druppelen? Katten zijn inderdaad wat moeilijker qua druppelen dan honden dus geen zorgen als het niet meteen lukt. Geduldig zijn is het enigste wat helpt bij dieren. Niet gelijk opgeven ofc.

Moet je toch ook niet met alle poezebeesten proberen, denk ik. Twee van m'n drie katten zouden serieus flippenIk zet ze gewoon op tafel, klem ze vast en neem tegelijk hun nekvel beet.
Ik ben al naar de dierenarts geweest hoor en deze zei dat het niesziekte was. Hij kreeg een injectie en ik heb pilletjes gekregen die ik elke dag moet geven plus de oogdruppels. Cavasan oogzalf is het.
Het lukte wel om het toe te dienen zonet, alleen heb ik wel het idee dat hij mij haat erna. Gelukkig wil ze even later wel weer op schoot liggen. Nu moet ik nog zien hoe ik die pilletjes kan toedienen.
Zometeen maar weer even proberen. Hij zal me nu wel haten, heb hem net 2 dagen en moet al van alles met hem doen.De kat van mijn buurman had het niet zo op het hondje dat op bezoek was. Beest heeft daar ongeveer een minuut gezeten en toen kwam hij zelf weer klimmend naar beneden, niks aan de hand.
![]()
![]()

Vorige week een verrassing op de bank. Ik had eerder al een licht vermoeden...
![]()
![]()

Jup, het is net onze tamme speklap die alles met zich laat doenDit werkt idd niet bij alle katten. Ik heb het idee dat de wat meer dikke lompere katten zich hier wel goed voor lenen (die exotic van ons heel makkelijk). Met die sphynx zal het moeilijker worden. Wat we daarbij doen is hem in een handdoek wikkelen. Het gaat er vooral om dat je laat zien dat jij de baas bent.
Shit man, mag er niet aan denken. Hoe komt het?Ik ben zeker een kattenmens, helaas 2 weken geleden beide katten kort achter elkaar overleden..