MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Hoe zorgen jullie ervoor dat je kat niet steeds op tafel springt? Hij mag van mij overal komen behalve op de tafel. Het lijkt er wel op dat hij gewoon aandacht wil nu en daarom op de tafel springt omdat ik hem er dan afpak. Oplossing is dus gewoon even met hem spelen?

Ze laten schrikken en elke keer met een harde stem ''HE! ERAF!'', misschien nog met geklap. Maar eigenlijk kun je dat niet voorkomen :)

Druppel wat hertshoornolie op jouw tafel :p

Onze kat weet dondersgoed dat ze niet op tafel mag. Eerst een pootje proberen en je schuin aankijken :roflol:

Op tafel vind ik niet zo erg :p

Dit is veel irritanter :roflol:

91jdzb.jpg

Zoöfilie?

• Topic Starter Topic Starter
Binnenkort maar eens de zonnebrand uit de kast trekken...

2v1xi52.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Iemand die zn kat weleens uitlaat?
Die van mij mag niet alleen naar buiten dus zet ik m gewoon aan de lijn.
Vind hij helemaal het einde

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Mijn vriendin laat ons Mannetje weleens uit ook aan een lijntje.

Ik verklaar die mensen altijd voor gek :p

Maar zolang het beestje er plezier van heeft vind ik het prima hoor, ik ga er alleen niet naast lopen... Dat gaat me te ver :o

Mijn vriendin laat ons Mannetje weleens uit ook aan een lijntje.

Ik verklaar die mensen altijd voor gek :p

Maar zolang het beestje er plezier van heeft vind ik het prima hoor, ik ga er alleen niet naast lopen... Dat gaat me te ver :o

Ja, ik vraag me alleen af waarom die mensen voor gek worden verklaard
Een kattentuigje bestaat toch niet voor niks\
En een stoere vent met een katje op straat aan een lijntje is juist leuk om te zien:D

Ik vind het juist nice om niet met de meute mee te gaan en ik geef er niks om als mensen raar kijken
heb juist al veel leuke comments gehad van de buurt hah

Ik geloof dat mijn kat inmiddels ook beter luistert dan de meeste kleine hondjes

Haha je moet het ook niet zo letterlijk nemen :)
Niet dat ik zelf met de kat ga lopen, want ik vind dat een kat vrij hoort te zijn en lekker achter de muizen en vogels aan moet kunnen gaan. Maar goed mijn mening, ben supergek met vooral het mannetje, dus prima oplossing zo.

Die kleine hondjes zou ik ook nooit mee gaan lopen, dat kan gewoon echt niet. Geloof me ik ben de laatste die zegt dat mannen zich niet modieus moeten kleden etc. Maar die k*ttenlikkertjes en springdingetjes van 10 bij 10cm, daar ga je als vent niet mee over straat :roflol:

Een echte vent loopt met een Rottweiler of een Mastiff of een zo'n hele grote Sint Bernard :cool:

• Like
Haha je moet het ook niet zo letterlijk nemen :)
Niet dat ik zelf met de kat ga lopen, want ik vind dat een kat vrij hoort te zijn en lekker achter de muizen en vogels aan moet kunnen gaan. Maar goed mijn mening, ben supergek met vooral het mannetje, dus prima oplossing zo.

Die kleine hondjes zou ik ook nooit mee gaan lopen, dat kan gewoon echt niet. Geloof me ik ben de laatste die zegt dat mannen zich niet modieus moeten kleden etc. Maar die k*ttenlikkertjes en springdingetjes van 10 bij 10cm, daar ga je als vent niet mee over straat :roflol:

Een echte vent loopt met een Rottweiler of een Mastiff of een zo'n hele grote Sint Bernard :cool:

Hah springdingetjes -lol-

Ja mee eens!

als ik niet op tijd met mijn kat gaat lopen gebeurt er dit:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand die zn kat weleens uitlaat?
Die van mij mag niet alleen naar buiten dus zet ik m gewoon aan de lijn.
Vind hij helemaal het einde

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onze was altijd bang buiten, maar ging nog wel eens aan een tuigje mee op visite naar mensen met tuin :D

Pas liep ze in ons nieuwe huis opeens heel stoer de deur uit:

Hmz, foto volgt...

ik zou wel met een kat in tuigje lopen als er naast een berner sennen van 60 kg loopt,
dan zou ik er zelfs met 2 van die naaktkatten van rob g lopen!

Vind het altijd schitterend hoe katten iets duidelijk willen maken en dan nog vaak op zo'n arrogante manier...

Eéntje van de mijne gaat soms vlak voor de tv zitten als hij brokken wil. "Hey slaaf! Hongeeeeeeeeer!" :D

Hoe zorgen jullie ervoor dat je kat niet steeds op tafel springt? Hij mag van mij overal komen behalve op de tafel. Het lijkt er wel op dat hij gewoon aandacht wil nu en daarom op de tafel springt omdat ik hem er dan afpak. Oplossing is dus gewoon even met hem spelen?

Neem aan dat je de kat gewoon oppakt en ergens anders neerzet? Het beste is op ze bij het netvel te pakken, dan weten ze dat ze daar niet mogen zijn. Is niet zielig, doet moederpoes ook namelijk :) Na een tijdje lukt het wel met verhefte stem. Knippen in je vingers helpt ook als je het consequent gebruikt (bij mij iig :D). Plantenspuit werkt trouwens ook prima.

Ja ik zette hem inderdaad gewoon op de grond steeds, maar hij is nu al zovaak op de tafel dat ik het af en toe gewoon toeliet, als ik hem dan nu er ineens weer boos afhaal lijkt me dat nogal tegenstrijdig voor die kat. Hij heeft wel elke dag zijn piekmomentjes van energie dat ie mij constant lastig blijft vallen tot ik hem even vermaak, en dan komt ie ook steeds op de tafel. Zal straks als hij naar buiten mag ook wel minder worden denk ik.

Terug
Naar boven