- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt een mooi beest. issie fijn om te aaien? ben echt benieuwd hoe dat voelt haha... apart
en wat voor karakter heeft bertje? komt dat overeen met de eigenschappen van het ras zelf?
Cool beestje man. Wat betaal je voor die main coons?

Wij hebben sinds een half jaar een redelijk probleem met een oudere poes (18+ als ik me niet vergis) en vraag me af andere mensen dit ook kennen.
Deze oude poes heeft de laatste tijd de neiging om op elk moment van de dag (ook tijdens ons slapen) gruwelijk hard en heel vaag te mauwen en te bleren eigenlijk. Is heel erg storend omdat je er praktisch niet door heen kan slapen en het geluid zelfs door dichte deuren heen te horen is.
Komen hele rare geluiden uit al heeft het dier vanuit ons oogpunt totaal geen pijn, wel is het slechthorend.
Wij denken een combinatie van doof + ouderdom in de hersens, mogelijk een ziekte. Klinkt dit bekend voor sommigen ? Gewoon benieuwd of iemand wat meer weet en of dit een 'normaal' iets kan zijn bij deze diertjes. Oplossen is gewoon wachten tot het over is met haar...het gaat langzaam iets en iets minder met haar.
Kan normaal zijn en gewoon door de ouderdom komen, heb het al vaker gehoord en gelezen. Maar kan nooit kwaad om ermee naar de dierenarts te gaan.
Hoe hygiënisch zijn katten eigenlijk? In de film 'Trainspotting' zie je iemand sterven door zijn kat of zo, begreep het niet zo goed.
Wij hebben sinds een half jaar een redelijk probleem met een oudere poes (18+ als ik me niet vergis) en vraag me af andere mensen dit ook kennen.
Deze oude poes heeft de laatste tijd de neiging om op elk moment van de dag (ook tijdens ons slapen) gruwelijk hard en heel vaag te mauwen en te bleren eigenlijk. Is heel erg storend omdat je er praktisch niet door heen kan slapen en het geluid zelfs door dichte deuren heen te horen is.
Komen hele rare geluiden uit al heeft het dier vanuit ons oogpunt totaal geen pijn, wel is het slechthorend.
Wij denken een combinatie van doof + ouderdom in de hersens, mogelijk een ziekte. Klinkt dit bekend voor sommigen ? Gewoon benieuwd of iemand wat meer weet en of dit een 'normaal' iets kan zijn bij deze diertjes. Oplossen is gewoon wachten tot het over is met haar...het gaat langzaam iets en iets minder met haar.

Valt mee dus. En bah; als kind liet ik mij weleens in het gezicht likken door een hondEen hond heeft over 50 bacteriën in zijn mond een kat maar 12, het wordt wel afgeraden om katten in bed te laten slapen in verband met de overdraagbaarheid van ziektes. Nooit last van gehad en we hebben altijd katten gehad.

Hoe hygiënisch zijn katten eigenlijk? In de film 'Trainspotting' zie je iemand sterven door zijn kat of zo, begreep het niet zo goed.
Toch maar een vriend erbij gehaald voor bonkie, aangezien binkie niet meer terug is gekomen.
![]()
Ook een main coon weer, super lief beest al![]()
Ja, ik ben niet zo sceptisch