XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Ja, dat bedoel ik; van zijn kat :D

---------- Post added 14 August 2013 at 12:54 ----------

Nee, flauw. Hij had AIDS opgelopen van al dat gespuit? Dat had ik weer niet mee gekregen, maar maakt het nu wel logisch. Had het idee dat zijn kat de oorzaak was; vriendin maakt het uit --> heroïne --> zorgt niet meer voor zijn kat en die schijt alles onder --> hij leeft in die omstandigheden en sterft een nare dood vol abcessen en steken.

---------- Post added 14 August 2013 at 12:59 ----------

Dus is schijt vies in plaats van de kat.

Ik zou het inderdaad niet aanraden om tussen uitwerpselen, van welke wezen dan ook, te gaan leven.

Misschien voor heel even?:kiss:

Nee, volgens de film Schindler's List is dat ook geen goed idee.

Katte zijn bazen

Ik was gisteren bij een maat en die heeft kleine kittens. Damn, ik zou er zo één kunnen meenemen :o

m7urub.jpg

2llj3gh.jpg

233406.jpg

Maar ik zou mijn kat echt niet kunnen missen :o Ze is altijd alleen geweest en is behoorlijk territoriaal, er mag geen enkele kat in de buurt komen. Dus we denken dat ze geen 2e kat gaat accepteren

29izdg.jpg

21kvtxx.jpg

1z4ya8h.jpg

• Like
Waarderingen: Tsn
BUB and GRUMPY :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha die laatste foto is echt epic

Zo schattig

Wat een epische beesten zijn het toch ^_^

*_*
1628kr9.jpg

Kat van een maatje (is al keer naar beneden gevallen/ niks aan de hand)
32zt4dy.jpg

Honger honger
b6vpch.jpg

Kat van de buurman
2ajs7rr.jpg

Lui
w9h2xt.jpg

Computeren
9avma8.jpg

Facking lui
f4k5fc.jpg

Rietjes zijn awesome
15p29hl.jpg

Centipede
2jbp3ex.jpg

Op zo'n hoogte zou ik het ook wel aandurven. Ik woon 3 hoog en liet mijn kat ook op het balkon tot ie het in zijn hoofd kreeg dat ie wel eens over de reling wou kijken en ik hem net kon pakken. Nu ben ik te bang om hem er weer op te laten aangezien hij direct weer de reling op vliegt.

Geven jullie je kat wel eens magere kwark? Mijne is er echt gek op

Op zo'n hoogte zou ik het ook wel aandurven. Ik woon 3 hoog en liet mijn kat ook op het balkon tot ie het in zijn hoofd kreeg dat ie wel eens over de reling wou kijken en ik hem net kon pakken. Nu ben ik te bang om hem er weer op te laten aangezien hij direct weer de reling op vliegt.

Geven jullie je kat wel eens magere kwark? Mijne is er echt gek op
1 van mijn katten is van 2de verdieping naar beneden gepleurd, had niks gelukkig en daarna hadden we een net opgehangen zodat ze op toch op balkon konden.
Heet een aardbeien net dacht ik, is misschien niet het mooiste maar de katten kunnen dan wel op balkon.
Misschien is dit een optie voor jou ?.

Andere kat is van de 7de verdieping afgepleurd tijdens verhuizing, die had wel wat wonden maar gelukkig overleefd.

:roflol: die kop van grumpy is echt super, en dan bub met zo'n downie blik :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven