XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Dit zijn onze twee katten, links Appie en rechts Ozzy. Respt. 11 en 10.
Zijn bij ons thuis geboren. Moeder Miep overleed in 2009.
Ik durf wel te stellen dat ik smoorverliefd op deze beestjes ben.

25jkuvs.jpg

Ik heb ooit een poes gehad, kitten. Had me er iets anders bij voorgesteld, om de haverklap zaten die nagels in mijn benen :roflol: Ik kon er niet echt mee overweg op dat punt, veelste druk. Dus een nieuwe thuis voor haar gezocht via marktplaats. Beter af zo denk ik.
Daarna woonde ik samen met iemand die had 2 katten. 1 poes en 1 kater. De poes kwam constant bij je liggen en hangen en liet een paar kilo aan haren achter. De kater was wat schuw maar in de avond ging hij hallucineren en keek overal snel heen en mauwde :') wel geinig om te zien.

Nu geen katten meer (althans, ik niet dus), maar een rustig hondje :engel:

Ik heb een Ragdoll en een BengaalxMainecoon

I introduce to you:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dumbbell

Ludde

En de twee p*ssy's samen

Jeetje, wat een knapperds HillR!

Mijn kat ziet er tegenwoordig echt vreselijk uit. Ze stinkt, haaruitval, heel mager, echt aan het aftakelen nu. Mensen schrikken ervan als ze op visite zijn :o
Maar ze lijkt qua gedrag nog steeds 3 jaar oud ipv 18.

Jeetje, wat een knapperds HillR!

Mijn kat ziet er tegenwoordig echt vreselijk uit. Ze stinkt, haaruitval, heel mager, echt aan het aftakelen nu. Mensen schrikken ervan als ze op visite zijn :o
Maar ze lijkt qua gedrag nog steeds 3 jaar oud ipv 18.

Thanks!! :o

Jammer is dat he, maar 18 jaar is al een behoorlijke leeftijd!! Hoop dat ze nog een tijd, gezond, bij je mag zijn! Wel leuk dat ze zich nog zo jong gedraagt!

Die van mij zijn 11 maanden nu!

Thanks!! :o

Jammer is dat he, maar 18 jaar is al een behoorlijke leeftijd!! Hoop dat ze nog een tijd, gezond, bij je mag zijn! Wel leuk dat ze zich nog zo jong gedraagt!

Die van mij zijn 11 maanden nu!

Mag ik je een tip geven?? Geef die Ragdoll alsjeblieft voeding om de nieren te ontlasten als je er lang plezier van wilt hebben.

Mag ik je een tip geven?? Geef die Ragdoll alsjeblieft voeding om de nieren te ontlasten als je er lang plezier van wilt hebben.

Leuk is anders... 25,- per 3KG struviet voer... Heb 1 kat met nierproblemen... Wit vuilnisbakkenras... Die andere 2 eten dus ook dit voer, want als ik het apart doe vreten ze elkaars voer toch op.

FML, iemand een witte poes overnemen?

j/k

Thanks voor de tip!

Mijn katten krijgen graanvrije voeding en voornamelijk vers vlees (zodat ze genoeg vocht binnen krijgen). Dus ik denk dat ik daar wel goed mee zit!

Helaas geen meer, ik heb de hond gehouden en m'n (ex)man heeft onze poes.
Begin t diertje steeds meer te missen dus wat mij betreft, zodra ik weer op mezelf woon komt er weer een poezebeest in huis.
Tot die tijd maar jullie verhalen lezen:)

Waarom staat (ex) tussen die haakjes??
Volgens mij is de poes niet de enige die je mist :D

Omdat ik officieel nog niet gescheiden ben.
En nee, ik mis alleen de poes, hem niet.:)

Sinds ik maagdenbloed drink, maak ik de gains van mijn leven :D

??? (maagdenbloed - vampier - parasiet - sociopaat - parasiteert op het leed van andere mensen..??? vergezocht hehehehehe :nanner:)

Ik heb ooit een poes gehad, kitten. Had me er iets anders bij voorgesteld, om de haverklap zaten die nagels in mijn benen :roflol: Ik kon er niet echt mee overweg op dat punt, veelste druk. Dus een nieuwe thuis voor haar gezocht via marktplaats. Beter af zo denk ik.
Daarna woonde ik samen met iemand die had 2 katten. 1 poes en 1 kater. De poes kwam constant bij je liggen en hangen en liet een paar kilo aan haren achter. De kater was wat schuw maar in de avond ging hij hallucineren en keek overal snel heen en mauwde :') wel geinig om te zien.

Nu geen katten meer (althans, ik niet dus), maar een rustig hondje :engel:

Jij komt in het katten topic zeggen dat je geen katten niet zo leuk vind en ze niet meer hebt.. Thanks voor deze info.

:roflol:

Lekker off-topic :) maar ja, je hebt wel een punt, destijds leek het me leuk/logisch en nu vind ik t behoorlijk dom al heb ik er geen spijt van.

Ach, voordeel is wel dat je nu ook nog jong bent en er geen man overboord... Nouja eigenlijk wel :D Maar ik bedoel, dat je je hele leven praktisch nog voor je hebt ;)

Terug
Naar boven