Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kon er niet echt mee overweg op dat punt, veelste druk. Dus een nieuwe thuis voor haar gezocht via marktplaats. Beter af zo denk ik.
Dit zijn onze twee katten, links Appie en rechts Ozzy. Respt. 11 en 10.
Zijn bij ons thuis geboren. Moeder Miep overleed in 2009.
Ik durf wel te stellen dat ik smoorverliefd op deze beestjes ben.
![]()

Jeetje, wat een knapperds HillR!
Mijn kat ziet er tegenwoordig echt vreselijk uit. Ze stinkt, haaruitval, heel mager, echt aan het aftakelen nu. Mensen schrikken ervan als ze op visite zijn
Maar ze lijkt qua gedrag nog steeds 3 jaar oud ipv 18.

Thanks!!
Jammer is dat he, maar 18 jaar is al een behoorlijke leeftijd!! Hoop dat ze nog een tijd, gezond, bij je mag zijn! Wel leuk dat ze zich nog zo jong gedraagt!
Die van mij zijn 11 maanden nu!
Mag ik je een tip geven?? Geef die Ragdoll alsjeblieft voeding om de nieren te ontlasten als je er lang plezier van wilt hebben.
Mag ik je een tip geven?? Geef die Ragdoll alsjeblieft voeding om de nieren te ontlasten als je er lang plezier van wilt hebben.
Tis backup, je weet zelfWaarom staat (ex) tussen die haakjes??
Volgens mij is de poes niet de enige die je mist![]()

Ik heb ooit een poes gehad, kitten. Had me er iets anders bij voorgesteld, om de haverklap zaten die nagels in mijn benenIk kon er niet echt mee overweg op dat punt, veelste druk. Dus een nieuwe thuis voor haar gezocht via marktplaats. Beter af zo denk ik.
Daarna woonde ik samen met iemand die had 2 katten. 1 poes en 1 kater. De poes kwam constant bij je liggen en hangen en liet een paar kilo aan haren achter. De kater was wat schuw maar in de avond ging hij hallucineren en keek overal snel heen en mauwde :') wel geinig om te zien.
Nu geen katten meer (althans, ik niet dus), maar een rustig hondje![]()
Omdat ik officieel nog niet gescheiden ben.
En nee, ik mis alleen de poes, hem niet.![]()

Jij komt in het katten topic zeggen dat je geen katten niet zo leuk vind en ze niet meer hebt.. Thanks voor deze info.

maar ja, je hebt wel een punt, destijds leek het me leuk/logisch en nu vind ik t behoorlijk dom al heb ik er geen spijt van.
Lekker off-topicmaar ja, je hebt wel een punt, destijds leek het me leuk/logisch en nu vind ik t behoorlijk dom al heb ik er geen spijt van.
Maar ik bedoel, dat je je hele leven praktisch nog voor je hebt