- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies. Is alleen een krabding ook voldoende? Heb namelijk geen aparte ruimte![]()

Er bestaat ook een middel waarmee je spullen kan inspuiten waardoor katten er geen interesse in hebben met krabben.
Onze oude banken gingen allemaal naar de klote maar bij deze doen ze het absoluut niet.
Heb alleen geen idee hoe die zooi heet![]()
Ja dat gaat sowieso helpen.
Imo zelfs nog beter, omdat ze soms te lui zijn om naar de andere ruimte te lopen en de bank bijvoorbeeld dichterbij is...![]()
Ja precies. Is alleen een krabding ook voldoende? Heb namelijk geen aparte ruimte![]()

Katten krabben niet aan een lederen bank?Daar waren wij in eerste instantie ook erg bang voor, hoe katten en een leren bank te combineren.
Maar in de afgelopen ruim 15½ jaar nog nooit een grote haak in het leer gehad. En al helemaal er niet dwars doorheen. Wel een paar kleine haakjes. Maar dat mag geen naam hebben. Reuze meegevallen dus.
Echt zo chill, als ik achter m'n pc aan school bezig ben moet ze naast me komen liggen en is ze helemaal blij <3
![]()

Ideaal is als de krabpaal bij de voordeur staat. Nieuwe luchtjes nodigen uit om te krabbenIdeaal is een aparte ruimte inrichten met krabpaal ed. Als ze niets anders hebben dan die zetel zal het sowieso gebeuren.

Heerlijk dier, lief!Echt zo chill, als ik achter m'n pc aan school bezig ben moet ze naast me komen liggen en is ze helemaal blij <3
![]()
Echt zo chill, als ik achter m'n pc aan school bezig ben moet ze naast me komen liggen en is ze helemaal blij <3
![]()
---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 12:51 ----------
Heerlijk dier, lief!
Cute! Ze kunnen altijd zo heerlijk gelukkig liggen he.

Ja of de achterkeuken/bij achterdeur. Die je dan bijv kan afsluiten als je weg bent. Had dit ergens bij mensen gezien en ging volgens mij erg goed.Ideaal is als de krabpaal bij de voordeur staat. Nieuwe luchtjes nodigen uit om te krabben![]()
Als je die deur nooit gebruikt, heeft dat veel minder nut hoor...Ja of de achterkeuken/bij achterdeur. Die je dan bijv kan afsluiten als je weg bent. Had dit ergens bij mensen gezien en ging volgens mij erg goed.

Maar om on topic te blijven: eerder woonde ik in een echte kattenbuurt. En er was 1 kat die zo verrekte schattig was, dat zij echt van iedereen een aai over haar bol kreeg. Stel je voor: een kleine witte kat, platte neus met een heeeel zielig gemiauw. Nog schattiger dan die katten uit Walt Disney films. Echt zo'n Disney kat was het
Morgen het eerder geposte poesje ophalen! Kruising tussen britse korthaar en noorse boskat.

Uiteraard! Wel tof, krijg alles mee van krappaal tot voer.Beestje is wat flinker dan op de foto's maar ontzettend mooi!