AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Jij komt in het katten topic zeggen dat je geen katten niet zo leuk vind en ze niet meer hebt.. Thanks voor deze info.

Dat ik geen katten niet zo leuk vind?

1. Wát een vage zinsopbouw.
2. Ik zei niet dat ik ze niet leuk vind, ik vind katten hartstikke leuk :D

Hmhm, zeker ja.

Zo leuk dat toen het karakter van een kat je niet beviel je 'm via marktplaats maar hebt gedumpt. :rolleyes:

Dieren zijn net handtassen toch?

De uitdrukking in het gezicht van een kat vind ik zo mooi.
Bijvoorbeeld als ik languit op mijn rug op de bank lig, komt Appie of Ozzy op mijn buik/borst staan. Met zijn gezicht naar mij toe, kijkt hij dan naar wat er achter mij gebeurt. Die scherpe oplettende blik is fantastisch om te zien. Zo aandoenlijk, zo lief. Dan smelt ik.

Nu ik het terug lees, moet ik je daar gelijk in geven :roflol:

Maar je bent meer een hondenmens?

Zal zo wel ff pic uploaden via pc

aait

Hmhm, zeker ja.

Zo leuk dat toen het karakter van een kat je niet beviel je 'm via marktplaats maar hebt gedumpt. :rolleyes:

Nee, niet gedumpt.
Mensen ''dumpen'' toch ook andere mensen als het karakter niet bevalt?
Ik heb een goed thuis voor het poesje uitgezocht hoor, ze is terecht gekomen bij een wat ouder stel die 2 katten hadden en ook meer ervaring hadden met een kitten.

Nu ik het terug lees, moet ik je daar gelijk in geven :roflol:

Maar je bent meer een hondenmens?

Ik ben wel meer een hondenmens ja, ik hou ook van katten hoor :P Alleen als ik moest kiezen per se, dan kies ik voor een hond.

Mooi dat die kat nu in iig een baas heeft die er (hopelijk) wel om geeft.

Anyways, af en toe heb ik het idee dat mijn kat niet helemaal in orde is.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
Dat probeer ik de mijne ook te leren voordat ze op de bank gaat liggen :D

meeneempoes :)

Haha nice! Die van mij kruipt ook altijd overal in, plastic tasjes, schoenendozen :D

Nieuw soort slak
2r4ubte.jpg

zzzzz
30jia7c.jpg

29z655d.jpg

Mijn katten zijn knetter gek. Heb volgens mij ook nog nooit echt een normale rustige kat gehad. Elke had wel iets.
De siamese houd erg van doosjes, met name in stukjes bijten en likt aan plasticzakjes. De grijze gaat ook in tassen zitten en vind het leuk om in een natte douchebak te rollen.

Je foto's zijn erg klein :P

September-21-2011-22-10-16-2116651.jpg

Nou erg klein valt volgens mij wel mee, heb gewoon iets kleiner formaat in beeld. Maar kan ze gewoon zien:P

Dat probeer ik de mijne ook te leren voordat ze op de bank gaat liggen

Daar waren wij in eerste instantie ook erg bang voor, hoe katten en een leren bank te combineren.
Maar in de afgelopen ruim 15½ jaar nog nooit een grote haak in het leer gehad. En al helemaal er niet dwars doorheen. Wel een paar kleine haakjes. Maar dat mag geen naam hebben. Reuze meegevallen dus.

Daar waren wij in eerste instantie ook erg bang voor, hoe katten en een leren bank te combineren.
Maar in de afgelopen ruim 15½ jaar nog nooit een grote haak in het leer gehad. En al helemaal er niet dwars doorheen. Wel een paar kleine haakjes. Maar dat mag geen naam hebben. Reuze meegevallen dus.

Dat is ook mijn grootste angst! Ik ben ook aan het kijken voor een kat maar ik vrees mijn mooie lederen bank als ik zelf niet thuis ben :o

Dat is ook mijn grootste angst! Ik ben ook aan het kijken voor een kat maar ik vrees mijn mooie lederen bank als ik zelf niet thuis ben :o
Ideaal is een aparte ruimte inrichten met krabpaal ed. Als ze niets anders hebben dan die zetel zal het sowieso gebeuren.

Terug
Naar boven