AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

neejoh

Laatst bewerkt:
Merk net dat m'n kater een klit in z'n staart had, leek wel kauwgom ofzo. Na wat google werk is dat dus een katerstaart :roflol:

Begint dat k*tbeest ook nog voor het eerst te sproeien daarna, goodbye balls, morgen ff afspraak maken

Ahh men die 2 vrouwtjes van mij sproeide ook, wat een lucht was dat :(

Mijn kat haar happy face :D
345en1j.jpg

Merk net dat m'n kater een klit in z'n staart had, leek wel kauwgom ofzo. Na wat google werk is dat dus een katerstaart :roflol:
maken

Tip: Groomer's Goop
Katerstaart=VET!
Heb hier een kater die ook na castratie nog steeds katerstaart heeft, langharig... Groomer's Goop is de enige oplossing..

• Like
Waarderingen: Obee
Ik ga er even naar kijken! thanks

Het enige nadeel is dat het alleen in vrij forse verpakking te krijgen is..helemaal als je maar een kat hebt waar je het voor gebruikt.
Het word vooral door professionele honden en kattentrimmers en fokkers van showdieren gebruikt, het spul is het geld waard.

Hahahhahahaha! Lachen! Eerst nog wat karma verdelen maar komt eraan. Tof filmpje!

Leuk!
Bij mij thuis ging t ook vaak zo maar als m'n hond t zat was dan ging hij gewoon op haar liggen.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Altijd leuk om voor de zoveelste keer kots aan te treffen 's morgens :P

^^ Hierboven lol. Ik stap soms nog wel eens in die shit als het op de trap ligt ofz of op de overloop van de gang wanneer je net wakker bent. Goeeimorgen

Kat die op mijn borst probeert te staan na UB dag :o

Mehh Jillz groeit hard en de strijd om de macht begint nu echt los te barsten tussen haar en het mannetje dat ik al had. :mad: Elke ochtend heeft er weer een ander op mijn bank gezeken :mad:

Iemand tips?!

Ik vind opsluiten in de poezenkamer vrij radicaal meteen, maar misschien is dat het enige wat erop zit voorlopig.

Vind Poes net hier dood. Was niet onverwachts, maar toch ff schrikken.

Lichaampje is al helemaal stijf. Heeft iemand enig idee wat ik er nu verder in t weekend mee moet?

Vind Poes net hier dood. Was niet onverwachts, maar toch ff schrikken.

Lichaampje is al helemaal stijf. Heeft iemand enig idee wat ik er nu verder in t weekend mee moet?

Oh Fab wat k*t :(

Je kan haar naar een weekendarts brengen, of gewoon in een doosje leggen tot maandag, maar daar moet je maar tegenkunnen.
Rot voor je!

Terug
Naar boven