MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Dankje. Nu inderdaad in een doos en droog buiten. Kijk morgen wel verder of ik het nog tot maandag uithoud.

Je kunt de kat toch gewoon ergens begraven? Snap niet wat de dierenarts er verder mee kan..
Gecondoleerd natuurlijk.

Vind Poes net hier dood. Was niet onverwachts, maar toch ff schrikken.

Lichaampje is al helemaal stijf. Heeft iemand enig idee wat ik er nu verder in t weekend mee moet?
Gecondoleerd met je kat, je kunt hem het beste in een doosje doen en als je er aan toe bent in je tuin begraven.
Sterkte!

Naar Ap :(
Hoe oud is ze nu geworden? Want ze heeft een bizarre leeftijd gehaald, toch?

Je kunt de kat toch gewoon ergens begraven? Snap niet wat de dierenarts er verder mee kan..
Gecondoleerd natuurlijk.
Beide kan ;)

Dierencrematorium kan ook nog,.... maar zelf zou ik dat nooit doen. Ik vind het zonde van het geld (ik weet dat je hier voor een middelslag hondje al snel rond de €500 zit), je krijgt je dier er niet mee terug. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Linkje

Ik zou het beestje ook begraven hoor. Wel diep genoeg, anders heb je kans dat andere dieren het weer op gaan graven.. Desnoods in een zelf gebouwd kistje van oude planken ofzo.

Sterkte!

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 09:04 ----------

Wat voor kattenbak vulling gebruiken jullie? De mijne is bijna op en mijn kat heeft de gewoonte om haar behoefte niet te begraven zodat ik door heel het huis ruik dat mevrouw is geweest. Heeft het zin om bijvoorbeeld vulling met lavendel te gaan gebruiken?

Sterkte!

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 09:04 ----------

Wat voor kattenbak vulling gebruiken jullie? De mijne is bijna op en mijn kat heeft de gewoonte om haar behoefte niet te begraven zodat ik door heel het huis ruik dat mevrouw is geweest. Heeft het zin om bijvoorbeeld vulling met lavendel te gaan gebruiken?
Kattenbak met kap en filter kan ook veel schelen, maar die heb je vast al?

Met kap maar zonder filter. Overigens ben ik haar ook van haar huidige voer naar RC indoor aan het brengen, dat zou ook een beetje moeten helpen.

Hoeveel lol dat ze wel niet kunnen hebben als je met een touwtje rondslingert :P

2eat5i8.jpg

aviu88.jpg

mrcl5e.jpg

157nnts.jpg

10cjju9.jpg

t6sfbm.jpg

2weawph.jpg

mwcpbr.jpg

34zllc6.jpg

10e3gh4.jpg

261nm3d.jpg

2lmtjep.jpg

e7m26e.jpg

2priefk.jpg

Bedankt voor alle reacties!
Vanmorgen naar de dierenarts gegaan, mogen we dr alsnog zelf wegbrengen voor destructie. WTF...

Voor begraven is hier in de buurt niet echt veel ruimte. Toch een beetje raar in een perkje ;)

• Like
Waarderingen: YOGI
Vanmorgen naar de dierenarts gegaan, mogen we dr alsnog zelf wegbrengen voor destructie. WTF...

Voor begraven is hier in de buurt niet echt veel ruimte. Toch een beetje raar in een perkje ;)
Zeiden ze dat ook echt zo? Want dat vind ik wel onwijs lomp....
Ik zou een andere dierenarts zoeken, als ze er zo lomp mee omgaan. Moet ook normaal zijn om je dier daar achter te laten, en dan zonder dat ze je nog een schop na geven

Laatst bewerkt:
Sterkte Ab
Is er geen park of bosachtig iets in je woonplaats waar je poes kan begraven?

Zo'n beest begraaf je toch gewoon ergens joh.

Wat Patricia zegt. Wat een lomperikken zeg.
Bij onze arts ( god bless her ) kan je al je dooie beestjes gewoon afgeven. Zij regelen de rest en hebben zelfs een afscheidskamertje waar je nog even in alle rust gedag mag zeggen.

Zullen mensen wellicht overdreven vinden, maar je hebt toch zoveel jaar voor een dier gezorgd, dan hoeft het niet toedeledokie in de prullenbak natuurlijk.

Heb je geen mooie plek langs de hardloop-route ? stukje bos ofzo ? kan je haar nog elke dag gedag zeggen ^_^

Idd stelletje lompe mensen daar zeg. Sterkte ermee;)

En wat hier eerder ook is gezegd, misschien ergens een mooi stukje groen zoeken waar je haar kan begraven.

Zeiden ze dat ook echt zo? Want dat vind ik wel onwijs lomp....
Ik zou een andere dierenarts zoeken, als ze er zo lomp mee omgaan. Moet ook normaal zijn om je dier daar achter te laten, en dan zonder dat ze je nog een schop na geven
Nee zij zeiden dierencrematorium. Dit had ik er zelf voor de duidelijkheid van gemaakt.

Dierenarts moest anders ook weer dierenambulance oid bellen, dus zelf brengen was veel goedkoper. Dacht inderdaad ook dat je normaal gewoon je overleden beestjes achterliet.

Geen dieren meer, dus was sws niet van plan daar nog eens te komen :)

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 12:52 ----------

Bij dierencrematorium waren ze trouwens wel superlief. Mijn vriend is gegaan en die mocht zelfs nog een kaarsje voor dr aansteken en werd met veel medeleven geholpen.

Nee zij zeiden dierencrematorium. Dit had ik er zelf voor de duidelijkheid van gemaakt.

Dierenarts moest anders ook weer dierenambulance oid bellen, dus zelf brengen was veel goedkoper. Dacht inderdaad ook dat je normaal gewoon je overleden beestjes achterliet.

Geen dieren meer, dus was sws niet van plan daar nog eens te komen :)

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 12:52 ----------

Bij dierencrematorium waren ze trouwens wel superlief. Mijn vriend is gegaan en die mocht zelfs nog een kaarsje voor dr aansteken en werd met veel medeleven geholpen.

Wat naar zeg :(

Fijn dat ze bij het crematorium wel lief waren.. Belachelijke dierenarts zeg.

Veel mensen zullen wel zeggen al dat gedoe voor een dood dier.. :rolleyes: Je hebt er toch heel wat jaren voor gezorgd en alsof het doodgaan van mensen alleen maar erg is. :rolleyes:

Sterkte!

Naar voor je ab. Sterkte ... zal toch wel een gemis zijn zo in één keer. :(

Dit is naar voor je Ab! Allereerst sterkte!

Verder een andere dierenarts zoeken. Zo'n onbeschofte houding zou voor mij de druppel zijn geweest.
En cremeren kost geld maar als je van je huisgenoot hield moet je dat ervoor over hebben, geld is dan geen issue.
Ik heb het zelf vorig jaar ook gedaan met 2 poezen die vlak na elkaar stierven. Bij mij voelt de dood van een huisdier exact hetzelfde als van een mens. Het is een rouwproces waar je doorheen moet. Ik heb de kaartjes met de mooie teksten van het crematorium nog hier staan en iedere keer als ik ze bekijk schiet ik weer vol.

Ja, is echt stil in huis :(
Vergeet steeds dat ze er niet is als ik uit bed kom of thuis kom.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 11:37 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven