- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gecondoleerd met je kat, je kunt hem het beste in een doosje doen en als je er aan toe bent in je tuin begraven.Vind Poes net hier dood. Was niet onverwachts, maar toch ff schrikken.
Lichaampje is al helemaal stijf. Heeft iemand enig idee wat ik er nu verder in t weekend mee moet?

Beide kanJe kunt de kat toch gewoon ergens begraven? Snap niet wat de dierenarts er verder mee kan..
Gecondoleerd natuurlijk.

Kattenbak met kap en filter kan ook veel schelen, maar die heb je vast al?Sterkte!
---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 09:04 ----------
Wat voor kattenbak vulling gebruiken jullie? De mijne is bijna op en mijn kat heeft de gewoonte om haar behoefte niet te begraven zodat ik door heel het huis ruik dat mevrouw is geweest. Heeft het zin om bijvoorbeeld vulling met lavendel te gaan gebruiken?
Zeiden ze dat ook echt zo? Want dat vind ik wel onwijs lomp....Bedankt voor alle reacties!
Vanmorgen naar de dierenarts gegaan, mogen we dr alsnog zelf wegbrengen voor destructie. WTF...
Voor begraven is hier in de buurt niet echt veel ruimte. Toch een beetje raar in een perkje![]()
Bedankt voor alle reacties!
Vanmorgen naar de dierenarts gegaan, mogen we dr alsnog zelf wegbrengen voor destructie. WTF...
Voor begraven is hier in de buurt niet echt veel ruimte. Toch een beetje raar in een perkje![]()
Bedankt voor alle reacties!

Nee zij zeiden dierencrematorium. Dit had ik er zelf voor de duidelijkheid van gemaakt.Zeiden ze dat ook echt zo? Want dat vind ik wel onwijs lomp....
Ik zou een andere dierenarts zoeken, als ze er zo lomp mee omgaan. Moet ook normaal zijn om je dier daar achter te laten, en dan zonder dat ze je nog een schop na geven

Nee zij zeiden dierencrematorium. Dit had ik er zelf voor de duidelijkheid van gemaakt.
Dierenarts moest anders ook weer dierenambulance oid bellen, dus zelf brengen was veel goedkoper. Dacht inderdaad ook dat je normaal gewoon je overleden beestjes achterliet.
Geen dieren meer, dus was sws niet van plan daar nog eens te komen
---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 12:52 ----------
Bij dierencrematorium waren ze trouwens wel superlief. Mijn vriend is gegaan en die mocht zelfs nog een kaarsje voor dr aansteken en werd met veel medeleven geholpen.
Je hebt er toch heel wat jaren voor gezorgd en alsof het doodgaan van mensen alleen maar erg is.